In maart 2010 heeft Loyens & Loeff de keuze gemaakt voor AFAS Profit van AFAS ERP Software. Hierbij is de keuze gemaakt om 1 januari 2011 live te gaan met HRM/Payroll van AFAS.
Loyens & Loeff heeft wereldwijd 1600 medewerkers in dienst met ruim 400 fiscalisten en een vergelijkbaar aantal juridische experts. Vanuit hun internationale kijk op dienstverlening, bedient Loyens & Loeff haar cliënten vanuit zes Benelux kantoren en elf vestigingen in de belangrijkste internationale financiële centra.
Voor zowel Loyens & Loeff als AFAS, is integratie een gemeenschappelijke succesfactor. Bij Loyens & Loeff is dit "integratie tussen hoogwaardig juridisch en fiscaal advies". Bij AFAS staat integratie centraal, bij het automatiseren van bedrijfsprocessen van haar klanten. Hierin hebben beide partijen elkaar gevonden.
Leo Koppelaar Directeur Sales bij AFAS vertelt: "We zijn trots met een bedrijf als Loyens & Loeff als klant, met onze software willen we ook graag de top van de Nederlandse advocatuur automatiseren."