Twee jaar is er ontwikkeld aan de nieuwste versie van AFAS Software. Bas van der Veldt, CEO van AFAS: ‘We kunnen niet wachten om onze klanten de prachtige functionaliteiten van AFAS Profit 2014 te presenteren. Veel van de nieuwe functionaliteiten zijn gebaseerd op wensen van klanten die zij, tijdens de AFAS inspraaksessies eerder dit jaar, hebben ingediend. Niets is belangrijker dan luisteren naar je klanten’, aldus Van der Veldt. ‘Wij zijn er om hun werk gemakkelijker, efficiënter en leuker te maken.’
De grootste vernieuwing in de software, is de uitbreiding met AFAS InSite en AFAS OutSite. Deze web-oplossingen stellen administratieve afdelingen in staat om via een portal in contact te komen de buitenwereld. Enerzijds met de medewerkers en managers (InSite) anderzijds met de klanten en externe relaties (OutSite). Bas van der Veldt: ‘De geïntegreerde portals geven het bestaande product, AFAS Profit, een hele nieuwe dimensie. Het is dé mogelijkheid voor organisaties om hun omgeving te betrekken in het administratieve proces waardoor ze tijd, geld en papierwerk besparen en fouten voorkomen.‘
Dit jaar bestaan de AFAS klantendagen, ook wel de AFAS Open genoemd, voor het eerst uit zeven dagen in plaats van vier. Nieuw zijn de sessies speciaal voor de Zorg- en Onderwijsbranche. ‘De afgelopen jaren heeft AFAS veel terrein gewonnen in deze branches. Niets is zo belangrijk als de taal te spreken van de branche’, aldus Bas van der Veldt. Daarnaast kunnen de klanten bij elkaar inspiratie en kennis opdoen en uitgebreid met elkaar netwerken. Er zijn immers veel actuele ontwikkelingen in beide branches.‘
Ook alles weten over AFAS Profit 2014? Klanten kunnen meer informatie krijgen en zich inschrijven op de website www.afasopen.nl. Het aantal plaatsen is beperkt, dus zorg ervoor dat u er snel bij bent. Voor elke sessie zijn 4 plaatsen per organisatie beschikbaar.