Accountancy software die zich net zo bewezen heeft als jij voor jouw klant

Kies de meestgebruikte accountancy software van Nederland en je bent met één pakket klaar om jouw klanten maximaal van dienst te zijn!

Werk jij bij een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct.

 

 

  • Ruim 1.800 accountants gingen je voor

 

Eén pakket om jouw complete kantoor te automatiseren

Software speelt een cruciale rol voor elk accountants- of administratiekantoor. Het is zelfs een belangrijk onderdeel van jouw succesverhaal. Jouw expertise in combinatie met slimme software maakt jouw kantoor onweerstaanbaar voor jouw klanten.

Ruim 1.800 accountants vertrouwen dan ook op de accountancy software van AFAS. Voor zowel grote als kleine kantoren, volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.

Wat levert dat op?

  •  Eén database voor betrouwbare data
  •  Inzicht in de actuele cijfers van je kantoor
  •  Beheersing van wetgeving zoals AVG, WWFT en het UBO-register
  •  Altijd beschikbaar voor klanten via de accountancy portal

Kies de accountancy oplossing die bij je past

De accountancy software is in verschillende smaken af te nemen

Accountancy Suite

Voor kantoren van 10+ medewerkers

  •  Volledige ERP-oplossing
  •  Fiscaal
  •  Payroll Cloud

> Lees verder of download de brochure

Accountancy Direct

Voor kantoren tot 10 medewerkers

  •  Totaaloplossing voor jouw kantoor
  •  Online samenwerken
  •  Fiscaal

> Bekijk de oplossing

Fiscaal

Voor accountantskantoren & corporates

  •  Fiscaal

> Bekijk de oplossing

"We zitten allemaal in dezelfde film en dat brengt rust."

 

Een bewezen ERP-oplossing
 CRM  Financieel  Klantenboekhouding  HRM  Fiscaal  Payroll (cloud)  Projecten  Workflows

 

Gemaakt voor jouw kantoor

Kijk je met ons mee?

Accountancy software

Dit is wat de software uniek maakt!


De accountancy software van AFAS heeft alle onderdelen die jij als kantoor nodig hebt als enige écht met elkaar geïntegreerd. Zo heb je de mogelijkheid met 1 pakket jouw kantoor én die van je klant te digitaliseren en automatiseren met een hoogwaardige best practice.

Van CRM tot financiën, fiscaal beheer tot uren facturatie, en van klantboekhouding tot salarisadministratie via je eigen accountancy portal: alles is geïntegreerd in een beveiligde omgeving.

1.800 accountants gingen je voor

Waaronder deze 6 organisaties. En daar zijn we trots op! 

 

Jouw kantoor beter laten ondernemen, dat is onze missie

Krijg meer grip en maak jouw kantoor onweerstaanbaar

 
 

Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct

Jouw kantoor beter laten
ondernemen, dat is onze missie

Krijg meer grip en maak jouw kantoor onweerstaanbaar

 

Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct

Samenwerken met je klant

De one-stop-shop voor accountants, administratiekantoren én ondernemers


AFAS biedt een one-stop-shop voor de ondernemer om de administratie en samenwerking met accountants volledig te automatiseren. De ondernemer werkt met AFAS SB. Dit is een compleet boekhoudpakket voor ondernemers van 1 tot 5 medewerkers. Jij als accountant beheert of helpt met de administratie. En dit volledig geïntegreerd met de ERP-software!

  •  Jouw klanten werken met het complete boekhoudpakket AFAS SB
  •  Jouw klanten verwerken onbeperkt inkoopfacturen met de geïntegreerde scan & herken
  •  Je biedt je klant altijd realtime-inzicht in zijn of haar financiële resultaten
  •  Je werkt vanuit één database. Je werkt dus écht samen met je klant

Zien hoe dit in de praktijk werkt?

 

Je eigen accountancy portal

Digitaal samenwerken en stukken accorderen


Communicatie vindt plaats tussen drie partijen: de klant, de medewerker van jouw klant en jouw collega. Via één platform werk je online samen. Je vindt er alles terug: facturen, fiscale aangiften, het digitaal dossier en de verloning van de medewerkers van jouw klant. Doordat de communicatie digitaal verloopt, heeft jouw klant altijd en overal inzicht in de situatie en is jouw kantoor dus altijd bereikbaar voor eventuele vragen.

  •  Standaard een accountancy portal meegeleverd
  •  Zet deze volledig in je eigen huisstijl
  •  Inclusief accorderen en ondertekenen van stukken
  •  Beveiligde toegang tot de klant zijn of haar administratie

Payroll Cloud

Verloon de medewerkers van jouw klant


Een correct en tijdig betaald salaris is het minste wat klanten mogen verwachten als jij verantwoordelijk bent voor de loonadministratie. Payroll Cloud maakt het proces eenvoudiger, optimaliseert verantwoordelijkheden en zorgt voor automatische controles - voor altijd juiste betalingen.

Dankzij de integratie met je accountancy portal en de AFAS Pocket app, hebben zowel jouw klanten als hun medewerkers altijd toegang tot het dossier en kunnen ze eventuele mutaties doorgeven.

De software in de praktijk zien?

Maak een afspraak.

 

Jouw kantoor beter laten ondernemen, dat is onze missie

Krijg meer grip en maak jouw kantoor onweerstaanbaar

 
 

Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct

Jouw kantoor beter laten
ondernemen, dat is onze missie

Krijg meer grip en maak jouw kantoor onweerstaanbaar

 
Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct

Weet jij hoe jouw organisatie er vandaag voorstaat?

Inzicht met interactieve dashboards

Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze accountancy software. Met onze dashboards weet je altijd waar kansen liggen binnen jouw organisatie. Zo krijg je bijvoorbeeld inzicht in je projecten, de status van de fiscale uitstel, financiële situaties en alles over je medewerkers. Met meer dan 100 standaard dashboards krijg je direct inzicht in hoe je organisatie ervoor staat. Business Intelligence staat klaar voor gebruik in de accountancy software van AFAS. Zonder extra kosten!

Een greep uit de standaard beschikbare dashboards

  •  Declarabiliteit
  •  Dossier (vertrouwelijk)
  •  Jaarrekening
  •  Klantproces Accountancy
  •  Loonmutaties
  •  Medewerker bezetting
  •  Projectstatistieken
  •  Winst en verlies

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

1.800 accountants gebruiken AFAS

''Als het om automatisering gaat is stilstand achteruitgang.''

Fiscaal

Jouw complete aangiftepraktijk geautomatiseerd

 

De meerwaarde van jouw accountants- of administratiekantoor ligt niet in het opstellen van aangiften. Jouw meerwaarde ligt in de kwaliteit van het advies en de persoonlijke aandacht die je aan jouw cliënt geeft.

De fiscale software van AFAS is ontwikkeld voor én met accountantskantoren en voorzien van alle mogelijkheden. De aangiftesoftware van AFAS is 30 tot 40% efficiënter dan andere pakketten en voorzien van alle functionaliteiten, van IB-aangifte tot Vpb-aangifte, van toeslagen tot country-by-country reporting en van erfbelasting en schenkbelasting tot rapportages in het Engels. 

Klanten van AFAS verwerken jaarlijks meer dan 1,4 miljoen fiscale (IB en Vpb) aangiften.

De software in de praktijk zien?

Maak een afspraak.

"De komende tien jaar kan ik probleemloos vooruit en de digitale werkomgeving helpt me daarbij. Daardoor kan ik snel schakelen en mijn klanten meerwaarde bieden. Daar zijn ze onwijs blij mee." 

Anne-Corinne van Geest
Eigenaar Cijfer Studio

 

Iedereen regelt alles eenvoudig zelf

Met de AFAS Pocket app

 

Snel je verlof boeken of even CRM checken, terwijl je bij de klant naar binnen loopt? Met de AFAS Pocket app heb je altijd inzicht in de belangrijkste zaken voor jou als medewerker. Zelfs de medewerkers die je verloont van jouw klant kunnen eenvoudig HR zaken regelen met de app.

Met de AFAS Pocket app heb je altijd en overal toegang tot je CRM, verlof, verzuim, urenregistratie en je openstaande taken. De app voor medewerkers van jouw klant beperkt zicht tot HR functies.

De voordelen van de software op een rij

  • Automatische controles van financieel en payroll
  • Volledig online en daarmee altijd uctueel
  • Complete aangiftepraktijk inclusief toeslagen
  • Accountancy portal inclusief accorderen en tekenen
  • CRM, financieel, fiscaal, uren, factureren, HRM, Payroll en Payroll voor je klant één pakket 
  • Signalering en workflows
  • Interactieve dashboards standaard meegeleverd
  • Handige overstapservice met extra ondersteuning
  • Geen extra kosten voor nieuwe functionaliteit
  • De software is na één jaar maandelijks opzegbaar, je zit dus nooit lang aan ons vast

WEA Zuid-West

"We wilden een systeem dat onze gegevens goed ordent en deze makkelijk vindbaar maakt."

 

Nog meer digitaliseren dankzij onze partners


Voor de meest optimale automatisering van de werkprocessen in accountancy maken wij, net zoals andere softwareleveranciers, gebruik van partners. Zo kunnen we additionele processen als het genereren van de jaarrekening naadloos laten aansluiten op de software.

Vind jouw AFAS koppelingen op Partner.AFAS.nl

Wil jij ook slimmer werken?

Wij helpen je jouw bedrijfsprocessen te automatiseren.

 

Of bel ons direct op: 033 - 43 43 883