Kies de meestgebruikte accountancy software van Nederland en je bent met één pakket klaar om jouw klanten maximaal van dienst te zijn!
Werk jij bij een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct.
|
|
Software speelt een cruciale rol voor elk accountants- of administratiekantoor. Het is zelfs een belangrijk onderdeel van jouw succesverhaal. Jouw expertise in combinatie met slimme software maakt jouw kantoor onweerstaanbaar voor jouw klanten.
Ruim 1.800 accountants vertrouwen dan ook op de accountancy software van AFAS. Voor zowel grote als kleine kantoren, volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.
"We zitten allemaal in dezelfde film en dat brengt rust."
De accountancy software van AFAS heeft alle onderdelen die jij als kantoor nodig hebt als enige écht met elkaar geïntegreerd. Zo heb je de mogelijkheid met 1 pakket jouw kantoor én die van je klant te digitaliseren en automatiseren met een hoogwaardige best practice.
Van CRM tot financiën, fiscaal beheer tot uren facturatie, en van klantboekhouding tot salarisadministratie via je eigen accountancy portal: alles is geïntegreerd in een beveiligde omgeving.
Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct
Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct
AFAS biedt een one-stop-shop voor de ondernemer om de administratie en samenwerking met accountants volledig te automatiseren. De ondernemer werkt met AFAS SB. Dit is een compleet boekhoudpakket voor ondernemers van 1 tot 5 medewerkers. Jij als accountant beheert of helpt met de administratie. En dit volledig geïntegreerd met de ERP-software!
Communicatie vindt plaats tussen drie partijen: de klant, de medewerker van jouw klant en jouw collega. Via één platform werk je online samen. Je vindt er alles terug: facturen, fiscale aangiften, het digitaal dossier en de verloning van de medewerkers van jouw klant. Doordat de communicatie digitaal verloopt, heeft jouw klant altijd en overal inzicht in de situatie en is jouw kantoor dus altijd bereikbaar voor eventuele vragen.
Een correct en tijdig betaald salaris is het minste wat klanten mogen verwachten als jij verantwoordelijk bent voor de loonadministratie. Payroll Cloud maakt het proces eenvoudiger, optimaliseert verantwoordelijkheden en zorgt voor automatische controles - voor altijd juiste betalingen.
Dankzij de integratie met je accountancy portal en de AFAS Pocket app, hebben zowel jouw klanten als hun medewerkers altijd toegang tot het dossier en kunnen ze eventuele mutaties doorgeven.
Een kantoor tot 10 medewerkers? Kijk dan eens naar Accountancy Direct
Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze accountancy software. Met onze dashboards weet je altijd waar kansen liggen binnen jouw organisatie. Zo krijg je bijvoorbeeld inzicht in je projecten, de status van de fiscale uitstel, financiële situaties en alles over je medewerkers. Met meer dan 100 standaard dashboards krijg je direct inzicht in hoe je organisatie ervoor staat. Business Intelligence staat klaar voor gebruik in de accountancy software van AFAS. Zonder extra kosten!
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
1.800 accountants gebruiken AFAS
''Als het om automatisering gaat is stilstand achteruitgang.''
De meerwaarde van jouw accountants- of administratiekantoor ligt niet in het opstellen van aangiften. Jouw meerwaarde ligt in de kwaliteit van het advies en de persoonlijke aandacht die je aan jouw cliënt geeft.
De fiscale software van AFAS is ontwikkeld voor én met accountantskantoren en voorzien van alle mogelijkheden. De aangiftesoftware van AFAS is 30 tot 40% efficiënter dan andere pakketten en voorzien van alle functionaliteiten, van IB-aangifte tot Vpb-aangifte, van toeslagen tot country-by-country reporting en van erfbelasting en schenkbelasting tot rapportages in het Engels.
Klanten van AFAS verwerken jaarlijks meer dan 1,4 miljoen fiscale (IB en Vpb) aangiften.
"De komende tien jaar kan ik probleemloos vooruit en de digitale werkomgeving helpt me daarbij. Daardoor kan ik snel schakelen en mijn klanten meerwaarde bieden. Daar zijn ze onwijs blij mee."
Anne-Corinne van Geest
Eigenaar Cijfer Studio
Snel je verlof boeken of even CRM checken, terwijl je bij de klant naar binnen loopt? Met de AFAS Pocket app heb je altijd inzicht in de belangrijkste zaken voor jou als medewerker. Zelfs de medewerkers die je verloont van jouw klant kunnen eenvoudig HR zaken regelen met de app.
Met de AFAS Pocket app heb je altijd en overal toegang tot je CRM, verlof, verzuim, urenregistratie en je openstaande taken. De app voor medewerkers van jouw klant beperkt zicht tot HR functies.
"We wilden een systeem dat onze gegevens goed ordent en deze makkelijk vindbaar maakt."
Voor de meest optimale automatisering van de werkprocessen in accountancy maken wij, net zoals andere softwareleveranciers, gebruik van partners. Zo kunnen we additionele processen als het genereren van de jaarrekening naadloos laten aansluiten op de software.
Of bel ons direct op: 033 - 43 43 883