Alles-in-één oplossing voor de advocatuur: Automatiseer & bespaar tijd

Advocaten en notarissen moeten de goede informatie op tijd hebben om hun werk goed te doen. Met onze software maak je jouw kantoortaken makkelijker. Zo kun je beter focussen op het geven van advies aan je klanten.

 

 

Administratie en facturatie

Je volledige financiële administratie is onderdeel van het geïntegreerde systeem. Zo ben je zelf in control over de financiële administratie en facturatie, ook via geïntegreerde dashboards.

Al je contacten bij de hand

Al je klantinformatie sla je op in het geïntegreerde onderdeel CRM. Van het dossier tot de contactgegevens. Ook wanneer je onderweg bent, heb je dankzij de AFAS Pocket app ook altijd toegang.

Meer weten over onze software voor de advocatuur?

Totaaloplossing voor de advocatuur

Automatiseer de tijdrovende processen


Advocatenkantoren en notarissen zijn belangrijk omdat ze alles nauwkeurig moeten doen. Ze moeten de juiste informatie hebben op het juiste moment en moeilijke dingen op een goede manier behandelen. Jij geeft zelf advies aan de klanten, maar met onze software ga je het kantoor beter automatiseren. Zo heb je een sterke basis om al jouw taken goed te doen.

HRM, payroll en financiële processen worden vaak bij derden ondergebracht, waardoor ze complex en foutgevoelig worden. Met de software van AFAS heb je deze zaken in eigen beheer en dus altijd actueel inzicht. Met de financiële administratie en personeels- en salarisadministratie in één gebruiksvriendelijk systeem, bespaar je uiteindelijk dus tijd en geld.

AFAS voor advocaten- en notariskantoren bevat

    • Boekhouding
    • Personeelsbeheer (HRM/Payroll)
    • Intranet
    • CRM 
    • Automatische bankkoppeling
    • Projectadministratie
    • Workflowmanagement
    • Klantportaal
    • Uitgebreide rapportagemogelijkheden
    • Standaard ruim 100 dashboards

    Ontdek deze en nog veel meer functionaliteiten in onze brochure.

    Het beste van beide werelden

    Uitstekende software, uitstekende begeleiding


    De implementatie van een nieuw softwarepakket heeft vaak nogal wat voeten in de aarde. Je wil dan ook dat dit vlot en vlekkeloos verloopt en dat het de business niet verstoord.

    Om de verandering en het gebruik van het softwareprogramma goed te laten werken, werken we samen met verschillende partners. Deze partners helpen bij het hele proces en zorgen ervoor dat de informatie uit de oude systemen goed wordt omgezet.

    Koppel je favoriete software aan AFAS

    Met AFAS als bron voor al je data

     

    Om de automatisering van je processen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. 

    Vind de juiste AFAS Partner op AFASpartner.nl

    Wil jij ook slimmer werken?

    Wij helpen je jouw bedrijfsprocessen te automatiseren

     

    Of bel ons op 033 - 43 43 883