Advocaten en notarissen moeten de goede informatie op tijd hebben om hun werk goed te doen. Met onze software maak je jouw kantoortaken makkelijker. Zo kun je beter focussen op het geven van advies aan je klanten.
Al je klantinformatie sla je op in het geïntegreerde onderdeel CRM. Van het dossier tot de contactgegevens. Ook wanneer je onderweg bent, heb je dankzij de AFAS Pocket app ook altijd toegang.
Advocatenkantoren en notarissen zijn belangrijk omdat ze alles nauwkeurig moeten doen. Ze moeten de juiste informatie hebben op het juiste moment en moeilijke dingen op een goede manier behandelen. Jij geeft zelf advies aan de klanten, maar met onze software ga je het kantoor beter automatiseren. Zo heb je een sterke basis om al jouw taken goed te doen.
HRM, payroll en financiële processen worden vaak bij derden ondergebracht, waardoor ze complex en foutgevoelig worden. Met de software van AFAS heb je deze zaken in eigen beheer en dus altijd actueel inzicht. Met de financiële administratie en personeels- en salarisadministratie in één gebruiksvriendelijk systeem, bespaar je uiteindelijk dus tijd en geld.
Ontdek deze en nog veel meer functionaliteiten in onze brochure.
De implementatie van een nieuw softwarepakket heeft vaak nogal wat voeten in de aarde. Je wil dan ook dat dit vlot en vlekkeloos verloopt en dat het de business niet verstoord.
Om de verandering en het gebruik van het softwareprogramma goed te laten werken, werken we samen met verschillende partners. Deze partners helpen bij het hele proces en zorgen ervoor dat de informatie uit de oude systemen goed wordt omgezet.
Om de automatisering van je processen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS.
Of bel ons op 033 - 43 43 883