AFAS Software voor evenementenbureaus

Organiseren van evenementen is een specialistisch vak waarbij het voortraject minstens zo belangrijk is als de eindevaluatie. Het organiseren van evenementen laten we graag aan jou over, maar met de software van AFAS heb je een stevig fundament waarop jouw informatievoorziening voor en na ieder evenement inzichtelijk is.

In één oogopslag zijn alle facetten van jouw lopende evenementen inzichtelijk, inclusief alle correspondentie met toeleveranciers en de klant. Ook de verwachte opbrengsten en kosten in de aanloop naar het event toe zijn met één druk op de knop op te roepen. Ook niet geheel onbelangrijk: het uiteindelijke resultaat!  

Het doel is om je zo min mogelijk te belasten met administratieve rompslomp zodat jij je kunt richten op de kernactiviteit: een weergaloos evenement neerzetten! Iedere keer weer.

Met AFAS voor evenementenbureaus heb je:

  • Relatiebeheer (CRM)
  • Eventbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Financiële administratie & inkoop
  • Standaard dashboards
  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden

"Het volledige salestraject en de klantreis leggen we nu vast in AFAS." - Lees het verhaal van Theater Orpheus.

 

Ben je op zoek naar informatie over de evenementen die AFAS organiseert? Kijk dan op AFAS.nl/events.