Installateurs van beveiligingssystemen automatiseren met ERP

Is je onderneming actief in de beveiligingstechniek? Dan zet je een goede stap door te kiezen voor ERP-software. Leg al je bedrijfsprocessen vast in AFAS ERP, van de inkoop van materialen en apparatuur tot de loonadministratie. Dan houd je meer tijd over om slimme beveiligingssystemen te installeren en klanten te werven.

  •  Minder administratief werk
  •  Kostenbesparing met een compleet systeem
  •  Koppel gemakkelijk je favoriete planningstool 

 

 

  150 installatiebedrijven werken al met de software van AFAS

 

Slimme software voor installateurs van beveiligingssystemen

Door al je administratieve processen vast te leggen in één totaaloplossing, werken ze naadloos met elkaar samen. De software neemt gewerkte uren keurig mee in de betaling van een ingehuurde kracht en berekent ingekochte materialen voor de juiste verkoopprijs door aan de klant. De planning van nieuwe klussen berust op actuele informatie over de beschikbaarheid van je mensen.

De ERP-software van AFAS is zo’n totaaloplossing. Een compleet pakket waarmee je volledig online kunt werken tegen een voordelige vaste prijs per maand.

Wat levert dat op?

  •  Informatie is altijd up-to-date
  •  Administratief werk vele malen makkelijker
  •  Meer tijd voor personeel en acquisitie

 

Jouw bedrijf beter laten ondernemen, dat is onze missie

Start nu met automatiseren

 
 

 

Jouw bedrijf beter laten ondernemen,
dat is onze missie

Start nu met automatiseren

 

Of maak een afspraak wanneer het jou uitkomt. 

De ERP-oplossing van AFAS heeft zich bewezen

Afgestemd op installateurs van beveiligingssystemen

 

Kijk je met ons mee?

Projectadministratie

Van offerte tot factuur

 

Je bent eraan gewend om activiteiten in de beveiligingstechniek in projectvorm te organiseren. Met de ERP-software van AFAS leg je de hele projectadministratie vast in één geïntegreerd systeem. Per opdracht maak je een project aan. Zo hebben alle medewerkers inzicht in de actuele projectgegevens, houd je grip op het budget en heb je geen last van verrassingen achteraf.

Van planning, budget, realisatie en facturatie tot grip op taken met workflow-management, je regelt het allemaal met AFAS ERP.

Ben je als organisatie afhankelijk van een slimme, dynamische manier van plannen? Dan hebben we gecertificeerde koppelingen met slimme planningstools.

De software in de praktijk zien?

 Maak een afspraak.

Alle financiële processen geïntegreerd

Je hele boekhouding in AFAS


Professionaliseer je financiële administratie met AFAS ERP-software. Laat alle financiële processen op elkaar aansluiten in onze software, van inkomende en uitgaande facturen tot de btw-aangifte en de loonadministratie. Door al die processen en taken in één systeem te integreren, werken ze naadloos samen en weet je altijd hoe je organisatie ervoor staat.

Contracten en abonnementen

Werk je met onderhoudscontracten en loopt er binnenkort eentje af? Dan geeft de software een melding, zodat je actie kunt ondernemen. Werk je met abonnementen voor vaste klanten en terugkerende klussen? Automatiseer de factuurverwerking en verwerk de omzet met één druk op de knop in je boekhouding.

  • Het systeem controleert je boekhouding met 100+ audits
  • Naadloze integratie van je projectadministratie en financieel
  • E-factureren automatiseert je facturatieproces
  • Altijd inzicht met handige dashboards

Het begint en eindigt met CRM

Eenmalig vastleggen, altijd actueel


CRM is het hart van de software. Hier sla je alle informatie op over klanten, prospects en leveranciers. Afgezien van adressen en telefoonnummers leg je vast wie de contactpersonen zijn, hoe je die kunt bereiken en welke contracten, afspraken en projecten er zijn. En dat hoef je maar één keer te doen. De koppeling met de KVK zorgt ervoor dat de belangrijkste bedrijfsgegevens altijd up-to-date zijn. Behalve voor de communicatie is dat handig voor bijvoorbeeld de financiële administratie, of sales. Want die kan gemakkelijk het betaalgedrag van klanten checken.

 

Jouw bedrijf beter laten ondernemen, dat is onze missie

Start met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

 

 

Jouw bedrijf beter laten
ondernemen, dat is onze missie

Start met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

 

 

HRM

Medewerkers & managers regelen het zelf

 

Ook op het gebied van HRM zijn er veel administratieve werkzaamheden die je kunt automatiseren. Met AFAS ERP kun je nog een stapje verder gaan. Je kunt medewerkers en managers een aantal HR-zaken zelf laten regelen. Ze kunnen een adreswijziging doorvoeren, zich ziek (en weer beter) melden of een geplande vakantie doorgeven. Met de tientallen HR-dashboards heb je inzicht en overzicht.

Employee Self Service & Management Self Service zijn 24/7 online en via de AFAS Pocket app beschikbaar. Dat scheelt de HR-manager de nodige tijd en voorkomt fouten in de administratie.

De software in de praktijk zien?

Maak een afspraak.

Salarisadministratie

De lonen correct berekend en op tijd uitbetaald


Werk je met AFAS ERP, dan is de salarisverwerking een logisch gevolg van je HR-administratie. Op de achtergrond voert het systeem meer dan 130 controles uit. Dit voorkomt fouten in de loonadministratie en scheelt heel wat controletijd.

Wist je dat maandelijks ruim 3,4 miljoen Nederlanders hun loonstrook ontvangen via de salarisadministratiesoftware van AFAS?

Organiseer processen in workflows

Eerst standaardiseren, dan automatiseren

 

Door als installateur van beveiligingssystemen je processen vast te leggen in workflows, garandeer je dat elk proces gestructureerd, efficiënt en soms zelfs automatisch verloopt. Dit is de basis waarop AFAS bedrijfssoftware is ontwikkeld. Onze ERP-software biedt standaard honderden workflows, van voorraadbeheer tot onboarding. Die kun je makkelijk naar eigen wens inrichten. Je kunt ook je eigen workflows opzetten voor taken en controles die regelmatig terugkeren. Daar helpen we je graag bij.

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

Medewerkers doen het gewoon zelf

Met de AFAS Pocket app

 

Even je loonstrook bekijken tijdens de pauze. Reiskosten declareren vanuit de trein. Je nieuwe mobiele nummer doorgeven zodra het is geactiveerd. Met de AFAS Pocket app hebben je medewerkers inzicht en kunnen ze heel veel zelf regelen.

Ze hebben altijd en overal toegang tot werkbonnen en hun eigen CRM. Ze kunnen vakantiedagen registreren, bonnen uploaden en hun openstaande taken bekijken. AFAS Pocket is een standaard onderdeel van onze software. Dat kost jou geen cent extra!

Koppel je favoriete software aan AFAS

Met AFAS als bron voor al je data

 

Werk je al met softwaresystemen die belangrijk zijn voor installateurs van beveiligingssystemen? Om de automatisering van je werkprocessen nog verder te optimaliseren, kun je die softwarepakketten koppelen met AFAS. Zo zorgen we ervoor, dat operationele werkprocessen naadloos aansluiten op de secundaire processen.

Vind de juiste AFAS Partner op Partner.AFAS.nl

Weet jij hoe je installatiebedrijf voor beveiligingssystemen ervoor staat?

Inzicht met interactieve dashboards

Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze software. Met meer dan 100 standaard dashboards weet je altijd hoe je ervoor staat. Zo heb je altijd een helder overzicht van openstaande offertes, heb je inzicht in je financiële situatie en zie je hoeveel projecten er lopen. Business Intelligence staat klaar voor gebruik in de software van AFAS. Zonder extra kosten!

Een greep uit de standaard beschikbare dashboards

  • Contractbeheer
  • Dossier
  • Loonkosten
  • Projecten
  • Vaste activa
  • Verlof
  • Verzuim
  • Winst en verlies

Haal branchekennis in huis

 

Met AFAS haal je niet alleen software in huis, maar ook specifieke branchekennis. Zo onderhouden wij je cao en hebben we honderden standaard koppelingen met branche-gerelateerde softwarepakketten.

Op deze manier kun jij je kosten efficiënt inzetten en je opbrengsten maximaliseren. Handmatig administratief werk neemt af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe. Klinkt goed, toch?

Wil jij ook slimmer werken?

Wij helpen je jouw bedrijfsprocessen te automatiseren.

 

Of bel ons op  033 - 43 43 883