Of het nu gaat om de financiële administratie, projectadministratie of je voorraadbeheer. Alles staat in hetzelfde systeem. Zo worden je medewerkers productiever en je administratie ongelooflijk efficiënt!
|
|
Als service- of onderhoudsbedrijf lopen veel van je processen door elkaar. Van het opstellen van onderhoudscontracten en het inplannen van monteurs tot aan de inkoop van onderdelen voor onderhoud. Tel de service-administratie en financiële administratie daarbij op en het is duidelijk: je moet met heel veel processen rekening houden.
Al deze administratieve bedrijfsprocessen hangen met elkaar samen. Dus waarom breng je ze dan ook niet samen in één krachtig ERP-systeem? Met de standaardoplossing van AFAS werkt je servicebedrijf efficiënter dan ooit en voorkom je dubbel werk. Ook de voor jou andere belangrijke softwaresystemen koppel je eenvoudig aan AFAS. Het gevolg? Iedereen focust zich weer op zijn of haar werk en niet op de administratie ervan.
“Omdat we werken met gecontroleerde processen is er minder verspilling. Daardoor werken we niet alleen efficiënter, maar ook effectiever.”
Kijk je met ons mee?
Verlaten je installateurs ’s ochtends de zaak met papieren werkbonnen? Worden uitgevoerde werkzaamheden nog handmatig geregistreerd? Automatiseer het in onze software en verklein de foutkans. Zo is alle informatie in je installatiebedrijf up-to-date. Wel zo makkelijk.
Breng je boekhouding naar een hoger niveau met AFAS financieel. Alle financiële processen komen uiteindelijk samen in de software van AFAS. Of het nu gaat over het inkoop van materialen, de project- of de salarisadministratie. Door deze vanuit één systeem te regisseren krijg je een compleet overzicht van hoe je ervoor staat.
Met AFAS voorraadbeheer heb je helder overzicht over alle voorraad- en materialen. Daarnaast heb je direct inzicht in de processen rond inkoop en verkoop.
Met de juiste hoeveelheid voorraad en duidelijk magazijnbeheer zorg je voor tevreden klanten. Je hoeft nooit meer ‘nee’ te verkopen. De voorraad is altijd up-to-date en je hebt nooit meer te weinig of juist te veel voorraad.
Om de automatisering van de werkprocessen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Koppel bijvoorbeeld software voor Service Management, capaciteits- of resource planning met AFAS.
"Met AFAS zijn we continu op de hoogte van onze omzet, sales, voorraden - noem maar op. In de oude situatie keken we niet veel verder dan de volgende week. Op centraal niveau hadden we eigenlijk alleen ons banksaldo om op te sturen. Dat kunnen we ons nu niet meer voorstellen."
Met de software van AFAS regel je zaken als salarisverwerking, verlof, verzuim en werving & selectie met één muisklik.
Automatiseer tijdrovende administratie, betrek je team beter en gebruik onze slimme dashboards voor meer grip en inzicht. Het gevolg? Je hebt weer tijd voor wat écht belangrijk is. En niet onbelangrijk: je doet alles vanuit één systeem. Scheelt een hoop kosten, verschillende helpdesks etc.
Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Zo krijg je bijvoorbeeld inzicht in je lopende projecten, je voorraad, je financiële situatie en alles over je medewerkers. Met meer dan 100 standaard dashboards krijg je direct inzicht in hoe je organisatie ervoor staat. Business Intelligence staat klaar voor gebruik in de software van AFAS. Zonder meerkosten!
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
Met de software haal je niet alleen een automatiseringstool in huis, maar ook specifieke branchekennis met betrekking tot je cao, het koppelen van de juiste software en het automatiseren van de administratie.
Op deze manier zet jij je kosten efficiënt in en je opbrengsten maximaliseren. Door bedrijfsmatiger te werk te gaan benut je de kansen van automatisering. Handmatig administratief werk neemt af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe. Klinkt goed toch?
Of bel ons op: 033 - 43 43 883