Succesmanagement is een dienst gericht op het optimaliseren en verbeteren van de software-ervaring van onze klanten. Deze extra dienst is exclusief beschikbaar voor grotere organisaties die meer dan twee jaar met AFAS werken.
Het belangrijkste doel is het bieden van begeleiding op maat, expertise en ondersteuning om jullie te helpen het optimale uit de software te halen. Zo kun je je bedrijfsvoering bijstellen, efficiënter opereren en je organisatie naar een hoger niveau tillen!
Bij het inzetten van succesmanagement krijgt elke branche een toegewijde succesmanager toegewezen. De succesmanager is het eerste aanspreekpunt voor een organisatie. Zo is het een strategische partner om de doelen en behoeften in kaart te brengen. De succesmanager werkt nauw samen met het klantteam, deelt best practices en zorgt ervoor dat de klant op de hoogte is van de nieuwste updates en functionaliteiten.
De succesmanager analyseert de organisatie bij een klant en herkent gebieden waar de software beter kan worden ingezet. Zo ontwikkelen we vervolgens een strategie voor de inrichting van de software om de efficiëntie te verhogen en de organisatiedoelen te bereiken. Deze strategie is gericht op het verbeteren van bedrijfsprocessen, integratie van nieuwe functionaliteiten, versnelling van efficiency en het optimaliseren van de software.
Succesmanagement legt de nadruk op het continu verbeteren van de kennis en vaardigheden van medewerkers. Dit is de meest duurzame verbetering die behaald kan worden! Zo bieden we bieden cursussen, traineeships en toegang tot online documentatie. Succesmanagement zorgt ervoor dat een klant altijd op de hoogte is van de beste manieren om de software te gebruiken en alle beschikbare hulpbronnen kennen.