ERP voor financiële dienstverleners & verzekeraars

Met verouderde systemen loop je in de financiële markt al gauw achter op de rest. Verbeter je operations met onze geïntegreerde ERP-software. Door al je bedrijfsprocessen te digitaliseren en te automatiseren, krijg je grip en stuur je beter bij.

Werken in één veilig online systeem voorkomt dubbel werk en fouten. Je creëert tegelijkertijd meer tijd en ruimte om scherpe inzichten uit jouw datarijke omgeving te halen. Dé manier voor financiële dienstverleners als banken en verzekeraars om beter in te spelen op continue veranderingen.

Meer dan 14.000 organisaties vertrouwen al op AFAS Software

Hoe gaan wij jou helpen?

  •  Verlaag kosten door efficiëntere backoffice
  •  Blijf wendbaar in tijden van verandering
  •  Maak sneller slimmere beslissingen
  •  Automatiseer tijdrovende administratie
  •  Altijd bij met de wet- en regelgeving
  •  Inzicht in je bedrijfsvoering met dashboards

Krijg een indruk van AFAS Software

Al je bedrijfsprocessen in één ERP-systeem voor financiële dienstverleners

 

Ons ERP-systeem staat symbool voor efficiëntie. Omdat iedereen in je organisatie met dezelfde informatie werkt, verloopt onderlinge samenwerking soepeler dan ooit.

Adviseurs en business controllers, managers en IT’ers – verschillende afdelingen werken eenvoudiger samen, omdat processen elkaar logisch opvolgen. De focus op compliant processen is bijna nergens zo hoog als in de financiële dienstverlening. Daarom updaten wij ons systeem en alle processen continu. Verandert er iets in de wet- en regelgeving? Verstrengen de voorschriften? Wij houden een oogje in het zeil, jouw organisatie blijft compliant.

 

Bekijk alle onderdelen

 

AFAS Pocket app

 

CRM

 

HRM

Je organisatie is uniek.

Je bedrijfsprocessen niet.

 

Niet elke organisatie heeft een maatwerkoplossing nodig. Sterker nog: steeds meer financiële dienstverleners gebruiken juist onze standaardoplossing. Waarom? Omdat je profiteert van de ervaringen van meer dan 14.000 voorgangers, waaronder verzekeraars en banken. Hierdoor kunnen we processen supersnel inrichten en voorkomen we langdurige implementatietrajecten.

Wist je dat onze standaardoplossing eigenlijk hartstikke flexibel is? Waar nodig, stemmen we het systeem volledig af op jouw organisatie. Ons team brengt je op de hoogte van alle functies. Zo garanderen we een vliegende start.

Wil je meer doen met hetzelfde aantal fte’s? Bespaar tijd door medewerkers en managers meer te betrekken bij HR-taken. Door Employee Self Service en Manager Self Service regelen medewerkers administratie makkelijker zelf – van declaraties indienen en beoordelen tot het verlengen van contracten. Zo houdt iedereen uiteindelijk meer tijd over voor zijn of haar kerntaken.

 

Ontdek het ERP-pakket van AFAS

Een krachtig ERP-systeem, speciaal voor financiële dienstverlening

 

Vaak werken banken en verzekeraars nog met verschillende softwarepakketten. Het grote nadeel is dat je door die versplinterde IT-aanpak veel geld misloopt. Al was het maar omdat medewerkers hierdoor veel tijd kwijt zijn aan het overzetten van informatie in verschillende systemen.

Je bedrijfsprocessen hangen met elkaar samen. Door ze ook aan de achterkant te koppelen in één geïntegreerde ERP-oplossing, worden er minder fouten gemaakt en heb je dankzij slimme dashboards continu overzicht. Het gevolg? Je kunt doelstellingen in de gaten houden en direct bijsturen als dat nodig is.

Ons online systeem maakt jouw organisatie toekomstproof

Niemand zit te wachten op hoge eenmalige opstartkosten. En ook niet op dure hardware-investeringen. Gelukkig betaal je voor ons online ERP-systeem gewoon een vast bedrag per maand. Wij regelen de updates en houden het systeem veilig. Je werkt dus altijd met software die voldoet aan alle wet- en regelgeving, zonder daar je zelf naar om hoeft te kijken. En hadden we al gezegd dat onze software voor iedereen in je organisatie altijd en overal beschikbaar is? Voor thuiswerkers, adviseurs in de winkel en medewerkers op kantoor.

Voordelen van het AFAS ERP-systeem

  •  Minder kosten door efficiëntere backoffice
  •  Alle belangrijke bedrijfsinformatie bij elkaar in één systeem
  •  Je werkt in één database, dus eenmalige vastlegging
  •  Eenvoudig bedrijfsprocessen automatiseren
  •  Realtime dashboards voor maximaal inzicht en overzicht
  •  Eenmalige inlog voor toegang tot alle bedrijfsprocessen

ONVZ

ONVZ heeft bewust gekozen voor standaardsoftware

 

'Als product owner kan ik daar heel duidelijk over zijn: we gaan geen exoten inrichten als de standaardfunctionaliteit grotendeels voldoet.'

 

 

Jouw organisatie beter laten ondernemen, dat is onze missie!

Start met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren