AFAS ERP voor NGO’s geeft grip. Breng vrijwilligers, donateurs en alle bedrijfsprocessen onder in één geïntegreerd systeem en focus op het doel van je NGO.
Meer dan 14.000 organisaties vertrouwen al op AFAS Software
Staan donateurs en vrijwilligers nog in afzonderlijke systemen? Grote kans dat gegevens nog regelmatig handmatig worden overgezet. Door te werken in één centrale database, voorkom je dubbel werk. Ook hoef je geen ingewikkelde financiële exports en imports meer te doen. En je medewerkers regelen hun HR-zaken eenvoudig zelf via de app.
Steeds vaker kiezen NGO’s voor onze standaardoplossing in plaats van duur maatwerk. Zo profiteer je van de ervaringen van meer dan 14.000 klanten en hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden. Dankzij de standaard ben je sneller op weg, neem je nieuwe functies sneller in gebruik en ben je verzekerd van een hoogwaardige proceskwaliteit. Toch stem je de software volledig af op jouw niet-gouvernementele organisatie. Klinkt goed toch?
Dat ene systeem dat je overhoudt, maakt het coördineren van campagnes veel leuker en eenvoudiger. Van subsidieaanvraag en het werven van vrijwilligers tot het beheren van donatie-aanvragen. In onze ERP-software leg je informatie eenmalig vast; het systeem doet de rest. En met functies als workflow management verlopen je processen gestructureerder en efficiënter dan ooit. Vaarwel handmatig werk, hallo automatisering!
Meer tijd overhouden voor je maatschappelijke, sociale of wetenschappelijke doel? Tegelijkertijd je kosten verminderen? Ons ERP-systeem geeft je grip op al je bedrijfsprocessen.
Hoe we dat doen? Door processen te digitaliseren en te automatiseren. We brengen ze onder in één geïntegreerd systeem, van het offerteproces tot de financiële administratie, van HRM tot het beheer van relaties met vrijwilligers en donateurs. Zo kun jij je richten op het doel van je NGO. Maak minder fouten en doe geen dubbel werk meer. Vanaf nu werkt iedereen efficiënter samen.
Bedrijfsprocessen volgen elkaar op en hangen met elkaar samen. Logisch dat je ze ook aan de achterkant combineert en integreert. Afdelingen werken efficiënter samen, dubbel werk is verleden tijd. Mensen zijn minder tijd kwijt aan administratief werk en kunnen zich voor de volle 100% inzetten voor werk dat er echt toe doet.
Hoge opstartkosten kennen wij niet. We houden de drempel laag: voor een vast bedrag per maand geniet je van een volledig online ERP-systeem. De updates voeren wij automatisch uit, zodat jij altijd met nieuwste software werkt. Ook de actuele wet- en regelgeving houden we nauwlettend in de gaten. Zodra daar iets verandert, passen we het aan in de software. Werk je regelmatig vanuit huis, onderweg of juist altijd op kantoor? Het maakt niet uit. Onze software is altijd en overal toegankelijk.
Nauwelijks fouten meer, en tijd over voor dingen die er écht toe doen. Dat zijn voor het Spoorwegmuseum de belangrijkste resultaten van de overstap.