Organiseer je bedrijfsprocessen net zo goed als je lekkerste gerechten.
Hoe? Door ze te digitaliseren en te automatiseren in onze geïntegreerde ERP-software, krijg je grip op al je bedrijfsprocessen. Zeker als je als restaurantketen vanuit één centrale plek de administratie beheert.
Door met één online systeem te werken, voorkom je dubbel werk en maak je minder fouten. En minstens zo belangrijk: door slimme automatisering bespaar je geld en houd je tijd over voor ondernemen.
Meer dan 14.000 organisaties vertrouwen al op AFAS Software
Echte efficiëntie en kostenbesparing ervaar je pas wanneer je voor al je bedrijfsprocessen werkt met één systeem.
Steeds vaker kiezen bedrijven voor onze standaardoplossing. Stiekem verbaast ons dat niet, want ruim 14.000 blije klanten gingen je al voor. Ook uit de horeca! Restaurants krijgen met AFAS grip op hun bedrijfsprocessen. Op basis van hun feedback verbeteren we onze software iedere dag. Zo haal jij het maximale uit je processen!
Je kunt gelijk los met onze ERP-software en hoeft je geen zorgen te maken over dure koppelingen en ingewikkeld maatwerk. Voor jou belangrijke koppelingen zoals een kassasysteem hebben we betrouwbare en gecertificeerde koppelingen.
Onze standaardoplossing is flexibeler dan hij klinkt. We kunnen hem volledig afstemmen op jouw unieke organisatie. Dankzij de soepele implementatie kan iedereen binnen je organisatie vanaf dag één met het systeem uit de voeten.
Staan HRM, salasadministratie en je financiën nog in afzonderlijke systemen? Dat kan efficiënter. Met onze ERP-software kunnen de juiste mensen binnen no-time bij de juiste informatie. Door gegevens beter vindbaar te maken, zorg je voor een transparantere archivering.
Administratieve handelingen zijn de kern van veel processen binnen de horeca. Van menubeheer, inkoop, de logistiek achter de gerechten of alle HR-zaken rondom je medewerkers. Daar valt nog veel tijdwinst te behalen. Met onze ERP-software optimaliseer je je bedrijfsprocessen. Zo heb jij meer tijd over voor je kerntaken en ben je minder bezig met de administratie ervan.
Alle bedrijfsprocessen hangen met elkaar samen. Wat dat betreft, is het niet zo gek dat je ze onderbrengt in één overkoepelend systeem. Je gaat er nog beter van samenwerken. Dat je minder fouten maakt en geen dubbel werk meer doet, is natuurlijk mooi meegenomen.
Bij ons hoef je niet bang te zijn voor hoge opstartkosten. De drempel is laag: je gebruikt ons online systeem voor een vast bedrag per maand. We voeren updates automatisch door, zodat jij daar geen omkijken meer naar hebt. Ook garanderen we dat de software bij is met actuele wet- en regelgeving, zoals up-to-date cao's. Zaken als personeelsbeheer worden opeens een stuk eenvoudiger. Het systeem is overal toegankelijk. Medewerkers in het restaurant kunnen er net zo goed bij als personeel op kantoor en thuiswerkers vanuit huis.
‘Alle verschillende vestigingen kijken naar dezelfde data. En ook de manier waarop die data gerealiseerd wordt is bij elke vestiging hetzelfde.'