|
|
Steeds vaker krijgen we van bedrijven de vraag hoe we onze employer branding geregeld hebben. Want niet alleen worden we door onze medewerkers hoog gewaardeerd, maar ook hebben we weinig moeite met het vinden van het juiste talent.
In deze sessie slaan we de brug tussen HR en Marketing. Hoe heb je het intern geregeld voor je medewerkers en welke keuzes worden hierin gemaakt. Want HR is bij AFAS nog steeds maar 1 persoon op 700 medewerkers... Maar ook komt aan bod hoe je dit kunt uitdragen en de kracht van een sterk werkgeversmerk voor je kunt laten werken. We zullen niet verklappen waar de hele sessie over gaat, maar je mag alvast één ding weten: het woord 'cultuur' zal vaak voorbij komen.
Tip: haal het maximale uit deze sessie en zorg dat marketing & hr samen aanwezig zijn!
Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen, omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.
Heb je je ingeschreven voor dit evenement, maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Vul dan dit formulier in. Zo maken we misschien iemand anders nog blij maken met een plekje.
Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.