Inspiratiesessie Employer Branding bij AFAS

 

Verschillende data
09:30 - 14:00 uur

 

AFAS Theater
Inspiratielaan 3, Leusden

 

Kosteloos

 

 

 

Inspiratiesessie Employer Branding bij AFAS

Hoe AFAS de beste werkgever van Europa is geworden

Steeds vaker krijgen we van bedrijven de vraag hoe we onze employer branding geregeld hebben. Want niet alleen worden we door onze medewerkers hoog gewaardeerd, maar ook hebben we weinig moeite met het vinden van het juiste talent.

In deze sessie slaan we de brug tussen HR en Marketing. Hoe heb je het intern geregeld voor je medewerkers en welke keuzes worden hierin gemaakt. Want HR is bij AFAS nog steeds maar 1 persoon op 700 medewerkers... Maar ook komt aan bod hoe je dit kunt uitdragen en de kracht van een sterk werkgeversmerk voor je kunt laten werken. We zullen niet verklappen waar de hele sessie over gaat, maar je mag alvast één ding weten: het woord 'cultuur' zal vaak voorbij komen.

Tip: haal het maximale uit deze sessie en zorg dat marketing & hr samen aanwezig zijn!

Programma

09:30 - 10:00 uur:
Ontvangst met koffie, thee en wat lekkers
10:00 - 12:00 uur:
Inspiratiesessie
12:30 - 13:30 uur:
Lunch
13:30 - 14:00 uur:
Rondleiding voor degenen die dat willen

Schrijf je in!

Sprekers

 

Britt Breure

Directeur HR & CSR

Bij AFAS hebben we maar 1 persoon op HR. Dat is Britt. Daarnaast hebben we een verzuimpercentage van 1,6%, een eNPS van +79, geen OR, geen recruiters en geen juridische afdeling. De kracht hierachter is onder meer de sterke persoonlijke sfeer en de bedrijfscultuur. Ondanks de sterke groei die we doormaken is het de missie van Britt om deze cultuur te borgen en om deze prachtige cijfers vast te houden en te verbeteren en medewerkers met plezier bij AFAS te laten werken.
 

 

 

Rik ten Wolde

Senior Marketingmanager Klantsucces & Werkgeversmarketing

Binnengekomen met het 'meubilair' van de enige overname die AFAS ooit deed, is Rik sinds 2015 verantwoordelijk voor Klantsucces bij AFAS. Vanuit de marketingafdeling onderzoekt hij de customer journey en werkt hij vooral samen met AFAS-collega's die écht verstand hebben van klanten en de software van AFAS en helpt hen om het strategische doel van AFAS te bereiken. Wat is dat strategische doel? Alle klanten kunnen 'Inspireert Beter Ondernemen' dromen en doorleven. Daarnaast houdt Rik zich bezig met werkgeversmarketing. Zijn marketingkennis zet hij in om het werkgeversmerk AFAS uit te dragen en te versterken.

 

Locatie

 

We rekenen op je komst

Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen, omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

Heb je je ingeschreven voor dit evenement, maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Vul dan dit formulier in. Zo maken we misschien iemand anders nog blij maken met een plekje.

Veelgestelde vragen

Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.