Inspiratiesessie Marketing bij AFAS

 

Verschillende data
13:30 - 17:00 uur

 

AFAS Theater
Inspiratielaan 3, Leusden

 

Kosteloos

 

 

 

Inspiratiesessie Marketing bij AFAS

Zo werken wij!

Regelmatig krijgen we van bedrijven het verzoek of zij een kijkje mogen nemen in onze marketingkeuken. Dat doen wij maar al te graag. Daarom organiseert AFAS hiervoor inspiratiesessies voor marketeers over uiteenlopende onderwerpen. Dus, ben jij geïnteresseerd in leadgeneratie, merkkracht, contentmarketing, marketing intelligence, werkgevermarketing, klantsucces of de customer journey? Schrijf je dan in voor een inspiratiesessie en leer van onze inzichten, ervaringen en tips! Achteraf is er nog voldoende tijd om na te praten onder het genot van een borrel.

Programma

13.30 - 14.00 uur:
Ontvangst met koffie, thee en wat lekkers
14.00 - 16.30 uur:
Inspiratiesessie door twee van onze marketeers
16.30 - 17.00 uur:
Onder het genot van een hapje en een drankje napraten en netwerken

Schrijf je in!

Sprekers

 

Rik ten Wolde

Senior Marketingmanager Klantsucces & Werkgeversmarketing

Binnengekomen met het 'meubilair' van de enige overname die AFAS ooit deed, is Rik sinds 2015 verantwoordelijk voor Klantsucces bij AFAS. Vanuit de marketingafdeling onderzoekt hij de customer journey en werkt hij vooral samen met AFAS-collega's die écht verstand hebben van klanten en de software van AFAS en helpt hen om het strategische doel van AFAS te bereiken. Wat is dat strategische doel? Alle klanten kunnen 'Inspireert Beter Ondernemen' dromen en doorleven. In de inspiratiesessie neemt hij je mee hoe je vanuit de marketingtheorie de customer journey praktisch toepast in je organisatie en het geen papieren tijger maakt.

 

Jacco Faaij

Marketingmanager Online

Hij is een online marketeer en houdt zich sinds 2016 bezig met zaken als websiteoptimalisatie, SEO, vormgeving en A/B Tests. Daarnaast is hij specialist in het maken van visuele content: “het moet er gewoon tof uit zien”. Hij kwam in aanraking met AFAS tijdens zijn afstudeerstage waar hij zich verdiepte in de AFAS beheerder van de organisatie en daarmee een bijdrage heeft geleverd aan de totstandkoming van succesbeheer, een inspiratieplatform voor beheerders die onze software gebruiken en optimaliseren.

 

Yasmine van Dusschoten

Marketingmanager Klantsucces

Deze topper kan een heleboel en weet ons steeds te verrassen met verfrissende ideeën. Na een studie Communicatiewetenschap aan de UvA is zij in het vakgebied aan de slag gegaan binnen de detailhandel. Met ruime ervaring op inkoop, marketing, B2B, B2C en zelfs op de winkelvloer is klanttevredenheid dan ook echt haar specialiteit. Met een scherp oog voor detail kan ze je alles vertellen hoe je een klant kunt verrassen, verwennen en aan je kan binden.

 

 

Madeleen van de Pol

Marketingmanager New Business

Tijdens de middelbare schoolperiode, op 15-jarige leeftijd, in aanraking gekomen met AFAS door een inspiratiesessie in Leusden. Als stip aan de horizon zag ze haarzelf toen al werkzaam in een functie bij AFAS. Na een studie Bedrijfskunde en een master International Marketing in Zweden was ze dan ook vastberaden om in 2016 bij AFAS te gaan werken. Ze houdt zich voornamelijk bezig met New Business Marketing voor zowel Groot Zakelijk als de Bouwbranche en zit daarnaast in het bestuur van de AFAS Foundation. 

    

 

Charlotte de Lange

Marketingmanager New Business 

Na het afronden van haar studie Rechtsgeleerdheid, het maken van een lange reis naar de andere kant van de wereld en ervaring opdoen in de juridische sector is Charlotte er achter gekomen dat haar passie ergens anders lag. Via een contact kwam ze in aanraking met AFAS, waar haar carrière een andere weg in is geslagen. Na een korte periode op de Supportafdeling maakte ze in februari 2019 de overstap naar Marketing. In haar dagelijkse werk is Charlotte verantwoordelijk voor het Bedrijfsleven en Accountancy.

    

 

Jasper Boot

Online Marketeer

Jasper is sinds de zomer van 2021 werkzaam bij AFAS Software. Voor zijn overstap naar het familiebedrijf uit Leusden werkte hij voor een grote franchiseformule, en had de geboren Haarlemmer ook nog een eigen bedrijf. Deze millennial is online marketeer van beroep, en is bovendien gek op A/B testen, SEO, SEA en Google Analytics. Online keuzes maakt hij voornamelijk op basis van data, maar ook zijn onderbuikgevoel laat hem (gelukkig) zelden in de steek. Jasper heeft een duidelijk motto: “Ik wil winnen, want anders begin ik er niet aan.” 

     

 

Madelon van der Sanden

Marketeer New Business 

Opgegroeid naast het AFAS pand in Leusden wist Madelon waar ze haar carrière wilde starten. Eenmaal geproefd aan de AFAS-cultuur tijdens haar afstudeerstage bij de marketingafdeling is ze niet meer weg te slaan. Haar nieuwsgierigheid brengt haar heel ver. Dat is ook nodig want Madelon is new business marketeer voor de publieke sector.   

    

 

Stan van den Heuvel 

Marketeer New Business 

Bekend gezicht? Nee, het is niet de weerman van televisie. Het is Stan - onze enige echte Mr500 - die viraal ging op het internet op zijn eerste werkdag bij AFAS (500ste medewerker AFAS)! Na een vliegende start op de afdeling support in 2020, is hij vanaf 2023 onderdeel van het marketingteam. Tijdens zijn studie bedrijfskunde had hij al affiniteit met het vak marketing, en daar mag hij nu dagelijks mee bezig zijn. Zijn grote glimlach en liefde voor AFAS helpt hem om zijn rol als New Business Marketeer voor de MKB-branche zo goed mogelijk uit te voeren.

    

 

Bart Welzen

Marketeer SB

Bart focust zich volledig op de Small Business oplossing van AFAS. Zijn eerdere ondernemerservaring geeft hem een uniek inzicht in de uitdagingen die ondernemers tegenkomen bij het doen van hun administratie. Bart is een resultaatgedreven marketeer en experimenteert graag met de laatste online technieken. Zowel deze tekst als zijn profielfoto zijn dan ook AI gegenereerd. Echt kennismaken met de marketeer achter AFAS SB? Volg een inspiratiesessie!

    

 

Locatie

 

We rekenen op je komst

Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.

Heb je je ingeschreven voor dit evenement maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Vul dan dit formulier in. Zo kunnen we iemand anders misschien nog blij maken met een plekje.

Veelgestelde vragen

Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.