Regel alle HR-zaken en de salarisadministratie in één online softwareoplossing. Zorg net zo goed voor je HR-administratie als voor de hygiëne bij jouw klant!
Meer dan 14.000 organisaties vertrouwen al op AFAS Software
Als schoonmaakbedrijf of facilitair dienstverlener heb je hoge eisen. Onze software is altijd helemaal bij met Nederlandse wetten, regels en de voor jou geldende cao’s. Eventuele cao-aanpassingen worden direct doorgevoerd. Zo weet je zeker dat je altijd correcte loonstroken verstuurt.
Alle gegevens staan centraal opgeslagen in de veilige database. Dat maakt het mogelijk dat de verloning automatisch volgt uit gegevens die HR heeft ingevoerd of de urenregistratie die de medewerker bijhoudt. Zo worden loonstroken automatisch gegenereerd en verstuurd.
Werk je nu nog met losse systemen voor verlof, verzuim en de salarisverwerking? En heb je een losse tool voor een specifiek HR-proces? Met AFAS zitten al je HR- en salarisprocessen in één softwareoplossing. En wil je toch iets koppelen? Met AFAS krijg je één versie van de waarheid.
Onze dashboards geven je een totaalbeeld van je facilitaire bedrijf. Sommige dingen vallen nu eenmaal pas op als je ze overzichtelijk in een dashboard ziet staan. Met onze HRM- en Payroll-dashboards neem je strategische HR-beslissingen die daadwerkelijk op data zijn gebaseerd.
Zelf in de praktijk ervaren?
Software is essentieel voor iedere facilitaire dienstverlener of schoonmaakbedrijf. Je bent verantwoordelijk voor een grote buitendienst, wat de nodige administratie met zich meebrengt. De tijd die je terugverdient met automatiseren kan je inzetten voor belangrijke zaken, namelijk voor je medewerker en klant! Daarom hebben wij slimme HR-software ontwikkeld. Hiermee digitaliseer en automatiseer je HR-processen, salarisadministratie en andere administratieve werkzaamheden. En dat scheelt zeeën van tijd.
Steeds meer organisaties kiezen dan ook voor een standaardoplossing in plaats van duur maatwerk. Zo profiteer je van de ervaringen van meer dan 14.000 klanten en hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden. Natuurlijk stem je de software wel volledig af op jouw organisatie. Dankzij de standaard ben je sneller op weg, neem je nieuwe functies sneller in gebruik en ben je verzekerd van een hoogwaardige kwaliteit van je processen. Klinkt goed, toch?
Met de AFAS Pocket app regelen je medewerkers de belangrijkste HR-zaken gewoon via hun telefoon.
De AFAS Pocket-app is volledig geïntegreerd met de software van AFAS. Elke medewerker regelt zijn of haar HR-zaken zelf. Mutaties worden direct verwerkt en gegevens worden bij de bron vastgelegd.
"We zijn gaan kijken bij collega’s van een ander schoonmaakbedrijf die al met AFAS werkten. Wat bleek: de processen die wij graag wilden digitaliseren, konden we allemaal onderbrengen in de AFAS Pocket app."