Regel alle HR-zaken en de salarisadministratie in één online softwareoplossing speciaal ontworpen voor de Retail. Maandelijks ontvangen al ruim 3,5 miljoen Nederlanders hun loonstrook via onze HR & Payroll software. Wanneer start jij als retailer?
Meer dan 14.000 organisaties vertrouwen al op AFAS Software
Als retailer heb je hoge eisen. Onze software is altijd helemaal bij met Nederlandse wetten, regels en cao’s voor de Retail sector. Eventuele cao-aanpassingen worden direct doorgevoerd. Zo weet je zeker dat je altijd correcte loonstroken verstuurt.
Als winkel heb je te maken met veel medewerkers die komen en gaan. Daardoor heb je veel administratief werk, vooral omdat je vaak op verschillende plekken werkt en veranderingen (zoals werktijden) op meer plekken moet doorvoeren. In AFAS wordt alles geborgd, pas je slimme automatisering toe en dat heeft als logisch gevolg de salarisuitbetaling!
Werk je nu nog met losse systemen voor verlof, verzuim en de salarisverwerking? En heb je een losse tool voor een specifiek HR-proces? Met AFAS zitten al je HR- en salarisprocessen in één softwareoplossing.
Onze dashboards maken de grote hoevelheid HR-data van je retailbedrijf inzichtelijk. Sommige dingen vallen nu eenmaal pas op als je ze overzichtelijk in een grafiek ziet staan. Met onze HRM- en Payroll-dashboards neem je HR-beslissingen die daadwerkelijk op data zijn gebaseerd.
Zelf in de praktijk ervaren?
Als retailer heb je te maken met veel in-, door- en uitstroom van mensen. De administratievelastendruk is daarmee hoog, vooral omdat er vaak decentraal gewerkt wordt en mutaties op meerdere plekken worden doorgevoerd. Klinkt dit herkenbaar? Die tijd kun je veel beter besteden. Daarom hebben wij slimme HR-software ontwikkeld waar veel retailers van profiteren. Hiermee digitaliseer en automatiseer je HR-processen, salarisadministratie en andere administratieve werkzaamheden. En dat scheelt zeeën van tijd.
Steeds meer organisaties kiezen dan ook voor een standaardoplossing in plaats van duur maatwerk. Zo profiteer je van de ervaringen van meer dan 14.000 klanten en hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden. Natuurlijk stem je de software wel volledig af op jouw organisatie. Dankzij de standaard ben je sneller op weg, neem je nieuwe functies sneller in gebruik en ben je verzekerd van een hoogwaardige kwaliteit van je processen. Klinkt goed, toch?
Met de AFAS Pocket app regelen je medewerkers de belangrijkste HR-zaken gewoon via hun telefoon.
De AFAS Pocket-app is volledig geïntegreerd met de software van AFAS. Elke medewerker regelt zijn of haar HR-zaken zelf. Mutaties worden direct verwerkt en gegevens worden bij de bron vastgelegd.
"De winst die we met dit HRM-systeem boeken in efficiëntie is enorm. De overgang naar de HRM-software van AFAS is echt in alle opzichten een fantastische stap geweest."