Automatisering van het clubhuis

Onze ambitie is dat ons clubhuis zo optimaal mogelijk gebruikt wordt, dankzij automatisering en digitalisering. Dat betekent voor ons: automatiseren wat kan, waardoor we voor een nog warmer welkom en meer plezier zorgen. Bezoekers van ons theater kunnen met hun toegangskaartje de poort van de parkeergarage en hun persoonlijk kluis openen. Dat scheelt een hoop gewacht en frustratie. En komen ze binnen? Dan worden ze altijd hartelijk begroet door een gastheer of -vrouw.

Hetzelfde geldt ook voor bezoekers aan ons kantoor. Gasten melden zichzelf aan bij één van de aanmeldzuilen An@, Bab@ of Moham@, en krijgen direct een lekker kopje koffie of thee en een versgebakken tartelette van onze gastheer- of vrouw. Vervolgens krijgt de AFAS-medewerker een berichtje via onze eigen Pocket-app om de gast te ontvangen.

Ander voorbeeld: de schoonmakers weten precies welke ruimtes wel en niet gebruikt zijn. Ze maken dus alleen schoon wat nodig is. En de kok weet vooraf wie er mee-eten. Zo voorkomen we verspilling, en besparen we een hoop energie en tijd.

Vanzelfsprekend zijn onze werkplekken ook volledig ingericht op automatisering. Zo bedienen collega's lichten, audio, video en de zonnewering via de AFAS Pocket app. En ook als er iets niet werkt in ons pand sturen de collega's dit zelf in, zodat het zo snel mogelijk gemaakt kan worden! 

Product

Product

Ecosysteem

Ecosysteem

Medewerkers

Medewerkers