Eén van de belangrijkste wijzigingen in vergelijking met de eerdere versie van de Pocket App, is dat applicatiebeheerders kunnen autoriseren en zodoende zelf bepalen welke functionaliteiten ze voor gebruikers aan- of uit te zetten. Nijboer daarover: “We begrijpen dat het niet altijd wenselijk is om alle functionaliteit in één keer te ontsluiten. Bijvoorbeeld omdat organisaties alleen telefonische ziekmeldingen accepteren. Daarom is het nu met AFAS Pocket mogelijk om modules in- en uit te schakelen. Na wat eenvoudige inrichting kan je de app zo uitrollen in je organisatie.”
Met de app kunnen gebruikers HR zaken regelen, zoals bijvoorbeeld het aanvragen van verlof en het bekijken van loonstroken. Daarnaast zijn alle contacten die vastliggen in CRM te benaderen, evenals het digitale dossier van klanten en andere zakenrelaties. Gebruikers kunnen ook direct gewerkte uren registreren waar en wanneer het uitkomt en taken uitvoeren door workflows te behandelen en signalen af te handelen. “Of je nou thuis, op kantoor of onderweg bent, met de app heb je de beschikking over een mobiele werkverdamper. Dat maakt het werk een stuk makkelijker en leuker!”
Alle informatie over de app en de inrichting vind je op deze themapagina!
Of download direct: