AFAS uitgeroepen tot meest klantgerichte bedrijf in ICT-dienstverlening 

Leusden, 17 juli 2024 – De MT500 is uit, het onderzoek naar de 500 organisaties met de beste reputatie in Nederland. Dit jaar scoort AFAS de nummer-1 positie als meest klantgerichte bedrijf in de sector ICT-dienstverlening. 

Bas van der Veldt, CEO bij AFAS, zegt: ‘Klantgerichtheid is een pijler binnen onze organisatie die je op iedere afdeling terug vindt. Het zit verweven in onze cultuur. Dat dit vervolgens ook door anderen buiten de organisatie wordt opgemerkt, is een mooie bevestiging.’

De cultuur

De cultuur binnen AFAS is gebouwd op sterke kernwaarden die elke medewerker ademt. Bas vervolgt: 'Deze waarden – familie, doen, gek en vertrouwen – vormen de basis van hoe wij werken en met onze klanten omgaan. We willen zelf altijd het goede voorbeeld geven en klanten enthousiasmeren door ze te betrekken in toekomstige productvernieuwingen, duurzaamheid en ondernemen.' 

Innovatie 

Werk leuker en beter maken, en met meer oog voor de maatschappij. Dát is de ambitie van AFAS. En daar werken ze aan met hun software. AFAS verwacht dat AI hier een belangrijke rol in kan spelen. Bas zegt hierover: ‘Door AI kunnen wij onze processen optimaliseren, sneller inspelen op klantbehoeften en proactieve oplossingen bieden. Dit stelt ons in staat om ons werk steeds beter te doen en nog klantgerichter te opereren.’

Over AFAS

Werk kan zo veel leuker en beter. En met meer oog voor de maatschappij. In veel organisaties zijn mensen druk met de verkeerde dingen. Onnodige handelingen, dubbel werk, fouten herstellen: het kost handenvol tijd en komt de kwaliteit niet ten goede. De missie van AFAS Software is: inspireert beter ondernemen. Dat doet AFAS met software en alles wat ervoor nodig is om die software zo te gebruiken dat je er een hoger doel mee bereikt. Organisaties houden tijd over voor wat ze echt belangrijk vinden, kwaliteit en werkplezier.

Publicatie datum: 17 juli 2024 17:46