Haal met de Profit Connector meer uit uw multifunctional

Met de Profit Connector haalt u meer rendement uit uw multifunctional Een all-in-one multifunctional is geboren om ons het leven makkelijker te maken. Printen, faxen, e-mailen en kopiëren alles overzichtelijk, geïntegreerd in één apparaat beschikbaar. AFAS heeft- in haar onvermoeibare strijd tegen onnodige administratieve handelingen- voor haar klanten een nieuw wapen in de strijd. De Profit Connector.

Uw document van all-in one direct in HRM-dossier HR-managers willen digitale medewerkerdossiers opbouwen en de Profit Connector is de perfecte tool om tijd te winnen. De Profit Connector wordt eenvoudig gekoppeld met de gangbare multifunctionals van o.a. Xerox, Nashuatec, Canon en Minolta. De gebruiker geeft aan of het een contract, fax of ziekmelding betreft en selecteert de medewerker. Binnen één minuut is alles op de juiste plek in Profit HRM vastgelegd.
Meer informatie: Profit Connector.

Publicatie datum: 1 juli 2008 00:00