Proces nog beter geborgd
Van der Noordt verstuurt op jaarbasis een slordige 140.000 loonstroken aan ongeveer 12.000 medewerkers. Dat vraagt logistiek enorm veel van de organisatie. Van der Noordt weet als geen ander dat dit proces goed moet verlopen, omdat de belangen in de core business groot zijn en er veel geld mee is gemoeid. Door gebruik te maken van de nieuwe functionaliteit binnen AFAS Profit Payroll is Van der Noordt in staat sneller en eenvoudiger deze aantallen te verwerken. Daarnaast is de foutkans met de introductie van de digitale loonstrook nihil geworden.
Meer mogelijkheden
Daarnaast ziet Marx nog meer voordelen aan de keuze van de digitale loonstrook. Zo is het mogelijk de loonstrook direct in het dossier van de medewerker en/of werkgever op te slaan. Bellen klanten met vragen over de loonstrook dan zijn alle gegevens direct digitaal voorhanden. Afhandeling van de vragen kan op deze manier veel sneller verlopen. In de toekomst ziet Marx het zelfs gebeuren dat het dossier in een beveiligde portal via web wordt ontsloten. Customer Selfservice is dan geboren.