Wij hebben naar aanleiding van de persconferentie een duidelijke beslissing genomen: alle AFAS-medewerkers werken vanaf nu thuis, tot minimaal 1 september a.s. De processen en systemen zijn hier volledig op ingericht. AFAS gaat 100% door!
Ondanks dat de aanleiding voor deze maatregelen niet positief is, kijken we uit naar de kans om op nieuwe manieren samen te werken met collega's en klanten. Dit zal voor iedereen even wennen zijn en we vragen maximale flexibiliteit, maar het biedt ook mogelijkheden om te leren van elkaar!
Onze software werkt volledig in onze eigen cloud: AFAS Online. Voor zowel ons interne ICT-team als ons datacenter zijn er aanvullende maatregelen getroffen en zijn er continuïteitsplannen gemaakt. AFAS Online blijft 100% beschikbaar.
Al onze dienstverlening blijft doorgaan, echter wel volledig online. Fysieke bijeenkomsten worden vervangen door online afspraken. Afspraken verplaatsen we alleen als dat echt niet anders kan.
Dat betekent ook dat onze implementaties en optimalisaties door AFAS-consultants kunnen doorgaan. Wij nemen contact op met onze klanten om online afspraken hiervoor te plannen.
Ook onze supportmedewerkers kunnen volledig thuiswerken. Zij staan je graag te woord via de telefoon of helpen je graag via onze klantportal.
Wij zien deze vervelende aanleiding als een uitgelezen mogelijkheid om maximaal in te zetten op online kennisdeling. Onze klanten werken namelijk ook thuis. Vanaf maandag 16 maart bieden wij extra cursussen aan, online.
Alle evenementen van en bij AFAS worden afgelast. Dit geldt dus ook voor evenementen en bijeenkomsten kleiner dan 100 aanwezigen. Waar mogelijk kijken we naar online mogelijkheden. Iedereen die ingeschreven stond wordt geïnformeerd.
- Het AFAS-pand in Leusden blijft gesloten tot nader order.
- De praktische uitwerking van bovenstaande maatregelen wordt per AFAS-team opgepakt en met de klant gecommuniceerd.
- Heb je vragen? Neem contact op met je vaste contactpersoon of gebruik één van de andere contactmogelijkheden.