Telefonie en relatiemanagement integreren. Heeft u daar wel eens aan gedacht?

Ja precies … u leest het goed! Relatiemanagement, kortweg CRM, integreren met telefonie! Heeft u daar wel eens aan gedacht? Niet? Dan is het goed om even door te lezen!

Op allerlei gebieden (Documentscanning, Webshops, Logistiek,  Planning, e.a.) is het mogelijk om AFAS Profit (gecertificeerd) te koppelen aan partneroplossingen. Hierdoor wordt het werken nog efficiënter, simpeler en uiteraard leuker!

Een van deze partneroplossingen richt zich op integratie van telefonie met relatiemanagement (CRM) van AFAS Profit. Xelion is de organisatie achter deze VoIP (Voice over IP) telefonieoplossing en is met recht een geweldige AFAS partner te noemen.

Stelt u zich eens voor dat u vanuit een stamkaart van een organisatie in Profit CRM met 1 muisklik direct een telefoongesprek kunt beginnen. Dat gevoerde telefoongesprekken opgeslagen worden in het dossier waar het thuis hoort. Dat de klantkaart direct vanuit AFAS Profit geopend wordt, zodra er een inkomend gesprek plaatsvindt! Ideaal toch? Administratieve lasten worden verminderd en uw bereikbaarheid wordt verhoogd.

Op 31 oktober a.s. organiseren wij samen met Xelion een seminar, gericht op deze integratie. Alle mogelijkheden, voordelen en uiteraard een live demo van deze integratie zullen wij met u doornemen. We starten om 13.00 uur en eindigen zo rond de klok van 16.00 uur. Een seminar dat u dus niet mag missen!

Schrijft u zich daarom vandaag nog in en ontdek welke verrassende extra waarde de integratie tussen AFAS Profit en Xelion voor uw organisatie oplevert!

Daniël Pauw
Accountmanager Customer Base

 

Publicatie datum: 16 oktober 2012 14:40