Bouw je eigen website, intranet of portaal met het CMS van AFAS. Dankzij de integratie met onze ERP-software verbind je je interne en externe processen.
|
|
Ketenintegratie wordt steeds belangrijker voor organisaties. Je wil communicatie met leveranciers optimaal laten verlopen en jouw klanten de beste service bieden. Maar ook intern wil je dat je medewerkers goed samenwerken.
Dat samenwerken doe je via een online portaal. Zo verminder je administratief werk, e-mailverkeer en is alles altijd online terug te vinden. Het Content Management Systeem (CMS) is volledig geïntegreerd in de software van AFAS. En uiteraard werkt je interne portaal, InSite, samen met je externe portaal, OutSite.
Je beschikt over een modern intranet waarmee je makkelijk informatie deelt en processen verbetert. Medewerkers kunnen er bijvoorbeeld hun loonstrook inzien, verlof regelen en al het nieuws uit de organisatie lezen. Ook zie je welke taken je nog hebt openstaan voor die dag.
Via de portal bied je externe relaties een online klantportal dat altijd beschikbaar is. Ze krijgen inzicht in alle facturen en openstaande orders of de voortgang van een sollicitatie. Zo maak je jouw dienstverlening transparant en verbeter je de communicatie met al je relaties.
Het onderhoud van het intranet en de portal gebeurt met een CMS. Hiermee bouw je websites die volledig geïntegreerd zijn met onze software. Zo kan een actie op de website leiden tot een workflow bij een medewerker op het intranet of een geautomatiseerd proces.
Een modern intranet is veel meer dan een digitaal prikbord. Het is het middel om jouw interne bedrijfsprocessen te stroomlijnen. Medewerkers kunnen er bijvoorbeeld hun loonstrook inzien en hun verlof regelen. Ook zien ze welke taken nog openstaan voor die dag. Je betrekt medewerkers bij administratieve processen; van het muteren van naw-gegevens tot het boeken van uren en het aanvragen van verlof. Vervolgens kan de verantwoordelijke deze goed- of afkeuren.
Zo wordt de verwerking van verlofaanvragen, inkooporders of declaraties eenvoudig via workflows geregeld. In jouw takenlijst zie je precies wanneer jij een actie moet ondernemen. Zo blijft die verlofaanvraag nooit meer dagenlang op het bureau liggen.
Van Hattum en Blankevoort, Dirkzwager en Dijkhof Bouw vertellen hoe zij met InSite en OutSite werken.
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
Via een online portal kunnen jouw klanten en leveranciers altijd hun gegevens inzien en kan je klant ook direct aanpassingen aanvragen. Zo verlaag je de administratieve druk in jouw organisatie en verhoog je de kwaliteit van de gegevens.
InSite is ook uitermate geschikt om projectgestuurd te werken. Via Project Self Service heb je op één plek de beschikking over actuele projectgegevens uit onder andere CRM, Logistiek, Financieel en HRM. Via de portal kunnen zowel interne- als externe teamleden samen de voortgang bewaken en het project tot een succes maken.
Via het Content Management Systeem kun je jouw website volledig in de stijl van jouw organisatie realiseren. Het grote voordeel is dat je een website bouwt welke direct geïntegreerd is met de ERP-software.
Zonder technische kennis kun je gemakkelijk zelf teksten plaatsen, pagina’s en afbeeldingen toevoegen of zelf invulformulieren maken. Je hebt volledige vrijheid in de te kiezen menustructuur en kunt de huisstijl van de organisatie naar wens toepassen.
"Het is echt een feest dat je iedere medewerker een eigen portaal kunt geven waarin hij of zij allerlei zaken rond verlof, ziekte en declaraties zelf kan regelen"
Liftinstituut
OutSite is op vele manieren in te zetten. Je kunt het inzetten als portaal voor bijvoorbeeld je klanten, leveranciers, cursisten of sollicitanten, maar ook als bedrijfswebsite. Laat je inspireren door deze 10 OutSites van AFAS-klanten!