Maak een automatiseringsslag in je crediteurenbeheer! Crediteurenbeheer is een vast onderdeel van je financiële administratie in de ERP-software van AFAS.
|
|
Een goede inkooprelatie doet graag zaken met je wanneer ook jij je afspraken na komt. In de basis lijkt crediteurenbeheer dus overbodig, maar de werkelijkheid is helaas vaak anders. Jouw organisatie kent misschien wel honderden of duizenden verschillende crediteuren, contracten en prijsafspraken. Tijd om dit slimmer te regelen met crediteurenbeheer software.
Of je nu crediteuren wilt vastleggen (met onze handige KvK-koppeling), contracten wilt vastleggen met slimme workflows of gaat inkopen via een slimme OCI-koppeling, met slimme software regel je het. De crediteurenbeheer software van AFAS is namelijk een geïntegreerd onderdeel van de ERP-software. Inclusief inkoop en boekhouding!
De projectadministratie is naadloos in de software geïntegreerd. Je factureert gemaakte uren, gebruikte materialen en inkopen gemakkelijk door naar jouw klanten. De urenregistratie doe je makkelijk via de app.
Loonmutaties worden direct verwerkt in de boekhouding. Ook de salarisadministratie wordt automatisch gemuteerd in de financiële administratie én als betaalbestand klaargezet.
Het factureren van abonnementen doe je met slechts één druk op de knop. Vanzelfsprekend worden de journaalposten in je boekhouding verwerkt op het moment dat jij deze actie uitvoert.
De juiste boekhoudsoftware is essentieel voor het beheer van je in- en verkopen. Zo houd je grip op voorraadbeheer, inkoop- en verkoopkosten. Hierdoor blijven jouw marges maximaal.
Crediteurenbeheer word je zo makkelijk mogelijk gemaakt met AFAS Software. Met als doel: meer tijd voor écht nuttig werk, en niet de administratie.
Doordat zowel de financiële-, salaris-, project- en logistieke administratie in één ERP-oplossing worden vastgelegd, is jouw financiële situatie altijd actueel. De journaalposten worden automatisch gegenereerd vanuit een salaris uitbetaling, de grootboekrekeningen zijn al voor je ingericht, declarabele uren leiden tot een verkoopfactuur en ingekochte materialen zorgen voor mutaties in het inkoopboek.
Jouw crediteurenbeheer en financiële administratie wordt dus geautomatiseerd door alle bedrijfsactiviteiten die je vastlegt in hetzelfde systeem. De btw-aangifte wordt daardoor een fluitje van een cent. Bijkomend voordeel is dat je altijd inzicht hebt in de oorsprong van die boeking en dus bijvoorbeeld altijd de bijbehorende factuur terug kunt vinden.
Bestaat jouw onderneming uit maximaal 5 medewerkers? Speciaal voor jou hebben we AFAS SB ontwikkeld. AFAS SB is hét online boekhoudprogramma voor ondernemers. Offertes maken, factureren en je btw-aangifte doe je gewoon online.
Boek jouw inkomende pdf-facturen nog eenvoudiger in de financiële administratie en borg het gehele crediteurenproces op één plek.
Onze boekhoudsoftware In de praktijk zien? Maak een afspraak!
De Finance Auditor automatiseert tijdrovende handmatige handelingen en is een belangrijk onderdeel van ons boekhoudprogramma. We hebben de Finance Auditor samen met klanten en accountants ontwikkeld.
De Finance Auditor is je persoonlijke boekhoudassistent en controleert jouw financiële processen door meer dan 100 audits uit te voeren. Met één druk op de knop start je de audits en los je fouten in je boekhouding eenvoudig op.
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
Met de BI-dashboards toon je alle belangrijke data uit de software van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, kun je beter sturen op het resultaat. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Business Intelligence is een standaardonderdeel van de crediteurenbeheer software en direct klaar voor gebruik. Geen meerkosten dus!
Nauwelijks fouten meer, en tijd over voor dingen die er écht toe doen. Dat zijn voor het Spoorwegmuseum de belangrijkste resultaten van de overstap. Witjes: "Niemand wil het nu nog anders."
Nicole Witjes - Hoofd Financiën bij PZ & ICT
Advies op maat nodig? Bel: 033 - 43 43 883.