Geef je debiteurenbeheer een boost met automatisering! Debiteurenbeheer wordt een fluitje van een cent in je financiële administratie met AFAS Software.
|
|
Een goede klant is ook een klant die bereid is om de factuur op tijd te betalen. In de basis lijkt debiteurenbeheer overbodig, maar de werkelijkheid is helaas vaak anders. Het versturen van één of meerdere aanmaning is een onderdeel van de werkzaamheden. Tijd om dit te automatiseren!
Of je nu wil incasseren, aanmaningen versturen, terugbetalen van debiteuren of realtime-inzicht wil krijgen met dashboards, alles doe je met een druk op de knop en wordt vastgelegd in het dossier. De debiteurenbeheer software van AFAS is namelijk een geïntegreerd onderdeel van onze ERP-software. En met de geïntegreerde Scan & Herken-functie bespaar je een hoop tijd bij het verwerken van facturen.
De projectadministratie is naadloos in de software geïntegreerd. Je factureert gemaakte uren, gebruikte materialen en inkopen gemakkelijk door naar jouw klanten. En urenregistratie? Makkelijk via de app.
Loonmutaties komen direct terug in je boekhouding. Ook de salarisadministratie wordt automatisch verwerkt in de financiële administratie én als betaalbestand klaargezet.
Het factureren van abonnementen doe je met slechts één druk op de knop. Vanzelfsprekend worden de journaalposten in je boekhouding verwerkt op het moment dat jij deze actie uitvoert.
De juiste boekhoudsoftware is essentieel voor het beheer van je in- en verkopen. Zo houd je grip op voorraadbeheer, inkoop- en verkoopkosten. Zo blijven jouw marges maximaal.
Doordat zowel de financiële-, salaris-, project- en logistieke administratie in één ERP-oplossing worden vastgelegd, is jouw financiële situatie altijd actueel.
Journaalposten volgen automatisch vanuit een salarisuitbetaling, de grootboekrekeningen zijn al voor je ingericht, declarabele uren leiden tot een verkoopfactuur en ingekochte materialen zorgen voor mutaties in het inkoopboek. Allemaal voorbeelden van processen geautomatiseerde processen in AFAS Software.
Jouw debiteurenbeheer en financiële administratie automatiseer je door alle bedrijfsactiviteiten vast te leggen in hetzelfde systeem. De btw-aangifte wordt daardoor een fluitje van een cent. Bijkomend voordeel is dat je altijd inzicht hebt in de oorsprong van de boeking en bijvoorbeeld altijd de bijbehorende factuur terug kunt vinden.
Bestaat jouw onderneming uit maximaal 5 medewerkers? Speciaal voor jou hebben we AFAS SB ontwikkeld. AFAS SB is een compleet boekhoudpakket en bevat alles wat jij nodig hebt als ondernemer.
Boek jouw inkomende pdf-facturen nog eenvoudiger in de financiële administratie en borg het gehele crediteurenproces op één plek.
Onze debiteurbeheer software In de praktijk zien? Maak een afspraak!
De Finance Auditor automatiseert tijdrovende handmatige controles en is een belangrijk onderdeel van onze financiële software. We hebben de Finance Auditor dan ook samen met onze klanten en accountants ontwikkeld.
Waar je voorheen zelf verantwoordelijk was voor de uitvoer van controles, neemt de Finance Auditor deze taak van je over. Inmiddels controleert de software jouw boekhouding met ruim 100 audits. Met één druk op de knop start je op elk gewenst moment de audits en verhelp je eenvoudig eventuele signaleringen.
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
Met de BI-dashboards toon je alle belangrijke data uit de debiteurenbeheer software van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, stuur je beter op het resultaat. Bovendien zoom je in gegevens en filter je op de informatie die je wil zien. Business Intelligence is een standaardonderdeel van de debiteurenbeheer software en direct klaar voor gebruik. Geen meerkosten dus!
Nauwelijks fouten meer, en tijd over voor dingen die er écht toe doen. Dat zijn voor het Spoorwegmuseum de belangrijkste resultaten van de overstap. Witjes: "Niemand wil het nu nog anders."
Nicole Witjes - Hoofd Financiën bij PZ & ICT
Of bel ons direct op: 033 - 43 43 883