Automatiseer je inkoop, verkoop en voorraadbeheer met AFAS Direct

 

Slimme software gaat jou helpen je handelsprocessen te automatiseren. De tijd die jij terugverdient zet je in voor écht belangrijk zaken: jouw organisatie en je klanten!

  •  Eén systeem voor al je bedrijfsprocessen
  •  Alles-in-één-bedrag zonder opstartkosten
  •  Snel van start met onze software

 

 

 14.000 Nederlandse organisaties vertrouwen op AFAS

Meer orders dan je aankunt?

Dat is helemaal niet nodig met AFAS Direct

 

Je bespaart veel tijd door trage, administratieve werkzaamheden te automatiseren met onze software. En al die tijd zet jij natuurlijk in om aandacht te besteden aan jouw klanten.

Heb je bezwaar tegen...

  • ... meer werkplezier?
  • ... minder administratieve taken?
  • ... meer orders en minder werk?

Waarschijnlijk niet! Start daarom nu met het automatiseren van je bedrijfsprocessen. Waarom nog uitstellen?

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

Ruim 1.400 handelsorganisaties werken al met AFAS

Waaronder deze 5 organisaties. En daar zijn we trots op!

Ordermanagement

Verkoop, voorraad, inkoop én financieel werken samen

 

Je voorraad wordt constant beïnvloed. Je moet dus 100% op je systemen kunnen vertrouwen dat je voorraad klopt. In het ERP-systeem van AFAS borg je het complete ordermanagementproces van verkoopofferte tot de financiële afhandeling. Een verkooporder maakt automatisch een reservering op de voorraad, en bij ontvangst van ingekochte goederen boek je deze eenvoudig op. Dreigt er een voorraadtekort? Dan signaleert de software deze voor je. Pakbonnen maak je automatisch en facturen verstuur je met één druk op de knop naar al je relaties.

De software in de praktijk zien?

 Maak een afspraak.

Zij vertellen graag in 1 minuut over hun succes met AFAS

Te veel orders, te weinig tijd?

 

Met AFAS Direct zorg je dat je met minder moeite meer orders verwerkt.

Weten wat er in de AFAS template zit? Download de brochure!

Goed voorraadbeheer? Blije klanten!

Vaak zijn marges flinterdun. Klanten willen steeds snellere en betere service en daarom is een efficiënte bedrijfsvoering cruciaal. Met de juiste hoeveelheid voorraad en overzichtelijk magazijnbeheer zorg je voor tevreden klanten. Je hoeft nooit meer ‘nee’ te verkopen. De voorraad is altijd actueel en je hebt nooit meer te weinig of juist te veel voorraad.

Krijg inzicht in:

  • Het juiste bestelmoment én bestelhoeveelheid
  • De benodigde minimumvoorraad
  • Uitgaande goederen en levertijden
  • Inkoopprijzen

De boekhouding is geïntegreerd

Met hetzelfde softwarepakket beheer je je volledige boekhouding. Je voorkomt te hoge voorraden, doordat je voor de inkoop en verkoop altijd werkt met actuele cijfers. Het facturatieproces wordt vereenvoudigd en je matcht moeiteloos inkooporders met inkoopfacturen. Hierdoor wordt je facturatie efficiënter en heb je altijd inzicht in je boekingen. 

De voordelen van een geïntegreerde boekhouding

  • Werken met realtime-informatie
  • Geen te hoge of te lage voorraden meer
  • Financiële administratie eenvoudig actueel
  • Altijd inzicht in je bedrijfsresultaat

Leg het vast in CRM. Aandacht voor de klant!

Je verkoopproces is het belangrijkste onderdeel voor de onderneming. Met ons CRM-systeem zijn je klantgegevens vastgelegd op één centrale plek. Je hebt vanuit het digitale dossier direct inzicht wat je klant besteld, wie de contactpersonen zijn en of de facturen zijn betaald. Zo leg je van bestelling tot levering alle contactmoment eenvoudig vast in CRM.

De voordelen van AFAS CRM

  • Creëer een compleet beeld van je klanten & relaties
  • Eenmalige vastlegging voor de hele organisatie
  • Integratie met Kamer van Koophandel (KvK)
  • Integratie met Outlook agendakoppeling (Exchange)

Inzicht met dashboards

Met onze standaard dashboards toon je alle belangrijke data op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Het feit dat ze realtime-inzicht bieden is cruciaal voor jouw bedrijf, waar de situatie ieder moment weer anders is.

Voorbeelden van standaard beschikbare dashboards

  • Actuele voorraad
  • Inkoop
  • Verkoop
  • Winst en verlies

Inspiratiesessie - Laat automatisering voor je werken

 Speciaal voor handelsbedrijven -   AFAS Hoofdkantoor, Leusden

 

Als handels- of productiebedrijf wil je het liefste grip op je processen. Het proces van bestelling tot levering is volledig geïntegreerd met de ERP-software van AFAS. Zo automatiseer je dus niet alleen je processen, maar heb je ook een actueel beeld van je voorraad bij in- en verkoop én weet je altijd wat je marge is.

Wil jij nou weten hoe dit eruit ziet? Of heb je hier vragen over? Komende tijd vertelt Salesmanager Floor Vreekamp op meerdere momenten in dit jaar, je graag alles hierover. Na dit ochtendprogramma ga jij naar huis met kennis, zijn je vragen beantwoord en weet je of AFAS je kan helpen met jouw vraagstukken.

Schrijf je hieronder in of lees meer over deze inspiratiesessie!

Handelsonderneming Smit is klaar voor de toekomst dankzij AFAS 

'Dankzij de software van AFAS kunnen we meebewegen met nieuwe ontwikkelingen.'

- Kees van Tiel. Eigenaar Handelsonderneming Smit

Koppel je favoriete software aan AFAS

Met AFAS als bron voor al je data

 

Naast de standaard integratie met onder meer de projectadministratie en boekhouding, kun je de software ook koppelen met bijvoorbeeld webshops, scanoplossingen, MRP-systemen en productconfiguratie.

Vind de juiste AFAS Partner op Partner.AFAS.nl.

Starten met AFAS is eenvoudig

Jouw organisatie is uniek, jouw bedrijfsprocessen niet.


Steeds vaker kiezen organisaties voor een standaardoplossing in plaats van duur maatwerk. Logisch: je profiteert namelijk van de ervaringen van meer dan 14.000 klanten en je hoeft niet ieder bedrijfsproces zelf te bedenken. Om het maximale uit de software te halen, is het van belang om deze vanaf het begin goed in te richten.

Natuurlijk pas je de ERP-software wel aan op jouw organisatie. Dankzij de standaard kan je sneller starten met de software, neem je nieuwe functies sneller in gebruik en ben je verzekerd van een hoge kwaliteit van je processen. Klinkt goed, toch?

Ontdek waarom de standaardoplossing van AFAS werkt voor veel organisaties

Tarieven AFAS Direct

Hoeveel medewerkers heb je in dienst?

  • 1 - 10
  • 11 - 15
  • 16 - 20
  • 20 +

Maandbedrag is inclusief:

  •  Implementatie van de software
  •  Online cursus
  •  Helpdesk
  •  Hosting in de cloud

Maandbedrag is inclusief:

  •  Implementatie van de software
  •  Online cursus
  •  Helpdesk
  •  Hosting in de cloud

Meer inzicht voor Tupak dankzij

AFAS Direct

''Een paar drukken op de knop en iedereen weer precies wat er speelt qua verkoop en offertes.''

- Arjan van Hassel. Accountmanager binnendienst Tupak

Bekijk de video van Akta Trading Holland 

"AFAS stelt ons in staat om af te stappen van maatwerk en te profiteren van een geïntegreerde standaardoplossing."

Weet jij hoe jouw bedrijf er vandaag voor staat?

Inzicht met dashboards

Met de BI dashboards toon je alle belangrijke data uit de handelssoftware van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, kun je beter sturen op het resultaat. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Het feit dat ze realtime inzicht bieden is cruciaal voor ordermanagement, waar de situatie ieder moment weer anders is.

Business Intelligence wordt standaard en klaar voor gebruik meegeleverd in de software.

Voorbeelden van standaard beschikbare dashboards:

  •  Actuele voorraad
  •  Crediteuren
  •  Debiteuren
  •  Inkoop
  •  Jaarrekening
  •  Verkoop
  •  Verkoopomzet
  •  Voorraad
  •  Winst en verlies

Wil jij ook slimmer werken?

Wij helpen je je bedrijfsprocessen te automatiseren.

Of bel ons direct op: 033 - 43 43 883