Platforms zoals X, LinkedIn, YouTube, Facebook, Pinterest en Instagram zorgen voor ongekende mogelijkheden op het gebied van communicatie en interactie met klanten, prospects, medewerkers, partners en andere belanghebbenden. Daar proberen wij bij AFAS goed op in te spelen met het AFAS Webcare Team.
Het doel van het AFAS webcare team is het beheren, bewaken en verbeteren van de online activiteiten en reputatie van AFAS. Webcare valt onder de verantwoordelijkheid van de afdeling marketing en bestaat uit negen personen, werkzaam op verschillende afdelingen: Events, Consultancy, Productontwikkeling, Team Commercie, Procesbeheer en Marketing.
Marketeer
Support
Manager Events
CEO
Support
Commercieel specialist
Applicatie- en Procesmanager
Productmanager
Marketeer
Directeur Marketing & Communicatie
Naast zenden heeft luisteren veel prioriteit voor het Webcare Team. Om alle communicatie voor en over AFAS goed te monitoren maken wij gebruik van de Social Media Monitoring tool Brandwatch. Met deze tool zijn wij als team perfect in staat om alle berichten te monitoren, beoordelen en te verdelen.
Ben je na het lezen van dit verhaal enthousiast geworden en wil je meer weten over hoe we bij AFAS omgaan met Webcare? Wij vinden het leuk om je een kijkje in de keuken te geven. Stuur ons even een mailtje op webcare@afas.nl, wellicht kan je een keer bij ons langskomen, of wij bij jou, om kennis te delen.