|
|
Het inloggen met twee-factorauthenticatie op AFAS Online via sms stopt met ingang van 1 januari 2022. Dit heeft als belangrijkste reden het beschermen van jouw data. Sms is namelijk kwetsbaar voor onderschepping.
Heb je een belangrijke rol in het succesvol overzetten van gebruikers naar een nieuwe methode? Dan is dit webinar zeker het bekijken waard. Tijdens dit webinar komen alle alternatieven voor het inloggen via sms aan bod. Ook geven we tips hoe je andere gebruikers binnen je organisatie goed kan informeren. Veelgestelde vragen rondom dit thema worden besproken, zodat jij aan het einde van de sessie alles weet om ervoor te zorgen dat alle gebruikers binnen jouw organisatie succesvol kan blijven inloggen op AFAS Online.
Sandra DoesborgCustomer Care medewerkerSandra is al sinds de start van het team een vaste waarde in team Customer Care. Samen met haar team informeert ze klanten over zaken als nieuwe releases en wijzigingen in de software. Vanuit haar rol weet Sandra goed wat er onder klanten leeft. | |
Evelien MulderSuccesmanagerEvelien heeft bij AFAS al veel verschillende functies mogen vervullen en heeft daardoor op verschillende vlakken veel ervaring op mogen doen. Als consultant heeft ze bijvoorbeeld veel grote en kleinere (zorg-)organisaties begeleid en goed van binnen kunnen bekijken. Daardoor kent Evelien veel praktijkvoorbeelden van de bedrijfsvoering en heeft de software van AFAS nauwelijks meer geheimen voor haar. |
Vragen over dit webinar? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.