Software is essentieel voor iedere facilitaire dienstverlener. Je bent verantwoordelijk voor een grote buitendienst, wat de nodige administratie met zich meebrengt. De tijd die je terugverdient met automatiseren kan je inzetten voor belangrijke zaken, namelijk voor je medewerker en klant!
|
|
157 facilitaire dienstverleners werken al met de software van AFAS
Met de software van AFAS leg je alle administratieve processen vast in één geïntegreerde oplossing. Van sollicitant tot salarisverwerking en van relatiebeheer tot factuur. Planning van medewerkers en opdrachten, onder andere in Ortec en Appreo, kan standaard gekoppeld worden.
Met de ERP-oplossing van AFAS heb je een compleet pakket in handen. Volledig online en tegen een voordelige vaste prijs per maand.
“Een groot voordeel is dat AFAS in staat is om de facturering in te delen in de cyclus die de klant hanteert. Soms is dat een vierwekelijkse periode, dan weer een maand of een kwartaal. Het systeem kent de voorkeuren van de klant.”
- Henk van Overbeek
Hoofd Administratie De Vos Groep
Lees ook: De best practise gaf Atalian de doorslag
Of maak een afspraak wanneer het jou uitkomt.
Kijk je met ons mee?
Met de software van AFAS borg je de projectadministratie in één geïntegreerd systeem. Je gebruikt projecten als bron voor de planning. Zo beschikt iedereen in je organisatie over actuele projectgegevens en alle benodigde inzichten. Daarmee houd je het budget onder controle en komen jij en jouw klanten niet achteraf voor verrassingen te staan.
Van inzicht in budget, realisatie en facturatie tot grip op taken met workflowmanagement. Alles regel je met de ERP software van AFAS.
Breng je boekhouding naar een hoger niveau met AFAS financieel. Alle financiële processen komen uiteindelijk samen in de software van AFAS. Of het nu gaat om het vastleggen van vaste activa, bedrijfsbezettingen, binnenkomende- en uitgaande facturen of de salarisadministratie. Door deze vanuit één systeem te regisseren krijg je een compleet overzicht van hoe je ervoor staat.
Met de abonnementenfunctionaliteit automatiseer je de factuurverwerking en verwerk je de omzet met één druk op de knop in je boekhouding. En loopt een contract binnenkort af? Het systeem houdt je proactief op de hoogte om actie te ondernemen.
In CRM leg je naast alle relaties nog veel meer zaken vast. Sterker nog, het is de basis van de software. Van dossiervorming tot de status van je zakelijke relaties, alle communicatie met je relaties is centraal vastgelegd. En dankzij de koppeling met Company.info houd je de belangrijkste bedrijfsgegevens ook makkelijk actueel.
Ook de financiële administratie profiteert van de eenmalige vastlegging. Hierdoor heb je altijd de juiste gegevens te pakken en is ook direct in het dossier het betaalgedrag van je klanten inzichtelijk.
Met HRM automatiseer je de administratieve HR-werkzaamheden, betrek je medewerkers en managers bij het correct registreren van HR-mutaties. Ook krijg je een totaalbeeld van jouw organisatie dankzij de tientallen HR-dashboards.
Employee Self Service & Management Self Service is, in tegenstelling tot de HR-afdeling, 24/7 voor iedereen digitaal beschikbaar. Zowel via het web als de AFAS Pocket app. Dat scheelt jou tijd en voorkomt fouten in de administratie.
Door alles goed in het systeem te registeren, is de salarisverwerking een logisch vervolg van je HR-administratie. Er worden standaard meer dan 130 controles uitgevoerd door het systeem. Zo voorkom je fouten in de loonadministratie en ben je minder tijd kwijt aan het controleren van de verloning.
PS: Wist je dat maandelijks ruim 3,2 mln. Nederlanders hun loonstrook via de salarisadministratie software van AFAS ontvangen?
"Er zijn fantastische planningspakketten voor catering of schoonmaak, maar ze kunnen elkaar niet vervangen. Dankzij de combinatie van AFAS en Ortec blijft de complexiteit behapbaar. We werken nu met één versie van de waarheid."
- Reinier Otten
CFO D&B The Facility Group
Door de bedrijfsprocessen van je organisatie in de software vast te leggen, zorg je ervoor dat processen altijd gestructureerd, efficiënt en soms zelfs automatisch verlopen. Dit allemaal met de juiste visie op bedrijfsprocessen en het gebruik van workflows. Standaard leveren we al tal van workflows uit. Of het nu gaat om het aanvragen van verlof of een inkoopaanvraag. Je zet deze eenvoudig naar je eigen hand. Ook repeterende taken, controles, het inschieten van incidenten / tickets los je allemaal op met workflows. En daar helpen we je graag bij.
12.074 organisaties maken al gebruik van AFAS
Razendsnel je verlof boeken of even een declaratie insturen terwijl je in de trein zit. Met de AFAS Pocket app heb je altijd inzicht in de belangrijkste zaken voor jou als medewerker. En je regelt de belangrijkste HR-zaken helemaal zelf.
Met de Pocket app van AFAS heb je altijd en overal toegang tot je CRM, verlof, verzuim, uren boeken én je openstaande taken. AFAS Pocket is een standaard onderdeel van de software. Ook geen meerkosten dus!
Om de automatisering van de werkprocessen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Zo kunnen we operationele werkprocessen naadloos laten aansluiten op de secundaire processen.
Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Zo krijg je bijvoorbeeld inzicht in je financiële situatie, alles wat je moet weten over je medewerkers of hoeveel aanvragen er nog open staan. Met meer dan 100 standaard dashboards krijg je direct inzicht in hoe je organisatie ervoor staat. Business Intelligence staat klaar voor gebruik in de software van AFAS. Zonder extra kosten!
- Nancy Hommerson
Algemeen directeur bij Schoonmaakbedrijf Hommerson
Met AFAS haal je niet alleen software in huis, maar ook specifieke branchekennis. Zo onderhouden wij je cao en hebben wij standaard koppelingen met plansoftware.
Op deze manier kan jij je kosten efficiënt inzetten en je opbrengsten maximaliseren. Handmatig administratief werk neemt af en de kwaliteit en beschikbaarheid van stuurinformatie neemt toe. Klinkt goed, toch?
Of bel ons op 033 - 43 43 883