Regel alle HR-zaken en de salarisadministratie in één online softwareoplossing. Onze HR-software is speciaal afgestemd op de wensen van ziekenhuizen, verzorgingstehuizen, gehandicaptenzorg, GGZ-instellingen en andere zorginstellingen. Hoe breng je alles slim samen, zodat je processen niet alle tijd innemen? Daar gaat AFAS je bij helpen.
Administratie kost veel tijd. Die tijd kun je veel beter besteden. Daarom hebben wij slimme HR-software ontwikkeld voor zorginstellingen. Hiermee digitaliseer en automatiseer je HR-processen, salarisadministratie en andere administratieve werkzaamheden. En dat scheelt zeeën van tijd. Het is niet voor niets dat ruim een half miljoen Nederlandse zorgverleners hun loonstrookje al via onze software ontvangen.
Als zorginstelling heb je hoge eisen. Onze software is altijd helemaal bij met Nederlandse wetten, regels en cao’s. Ook jouw cao in de zorg. Eventuele aanpassingen in cao’s worden direct doorgevoerd. Dat scheelt jou tijd en de loonstroken die je verstuurt, zijn altijd correct.
Alle gegevens staan centraal opgeslagen in de veilige database. Processen lopen naadloos tussen verschillende afdelingen. De verloning volgt automatisch uit gegevens die HR heeft ingevoerd. Dat betekent dat loonstroken automatisch worden gegenereerd en verstuurd.
Werk je met losse systemen voor verlof, verzuim en de salarisverwerking? En heb je een losse tool voor een specifiek HR-proces? Met AFAS zitten al je HR- en salarisprocessen in één softwareoplossing. Dat scheelt niet alleen kosten, maar ook updates, meerdere helpdesks en meerdere logins voor je medewerkers.
Onze dashboards maken de big data van je zorginstelling inzichtelijk. Sommige dingen vallen nu eenmaal pas op als ze overzichtelijk in een grafiek staan. Met onze HRM- en Payroll-dashboards maak je HR-beslissingen die daadwerkelijk op data zijn gebaseerd.
Benieuwd naar een overzicht van alle dashboards? Download de brochure!
Ligt al je administratie bij één afdeling? Met Employee Self Service (ESS) is dat verleden tijd. Medewerkers passen zelf hun HR-gegevens aan in de AFAS Pocket App. Deze is 24/7 en overal bereikbaar.
Met ESS verspreid je een deel van de administratieve druk over de hele organisatie. Meer werk? Nee hoor. Normaal moeten medewerkers zaken alsnog via HR regelen. Met ESS zijn administratieve handelingen juist een stuk sneller klaar. Je zorgt voor minder bottlenecks en meer efficiëntie. En doordat je informatie vastlegt bij de bron, voorkom je fouten.
Wil je als HR-afdeling meer ruimte voor visie, advies en beleid? Met Manager Self Service (MSS) verleg je bepaalde HR-taken naar managers. Ze accorderen dan zelf declaraties en beoordelingen, zonder dat jij ertussen zit.
MSS vereenvoudigt je HR-processen. Je legt taken via onze HRM-software bij de juiste mensen neer, zodat jij je beter kunt richten op strategische HRM-werkzaamheden.
"Medewerkers kunnen zinvoller bezig zijn voor cliënten als ze minder overheadtaken hebben"
Ralph van Kuijeren (manager bedrijfsvoering)
Belangrijke HR-zaken zijn 24/7 online beschikbaar, zonder dat de HR-afdeling daar aan te pas komt. Denk aan verlof aanvragen en loonstroken bekijken.
Werkt je zorginstelling voor HR en verloning nog veel met papieren processen en ingewikkelde procedures met veel formulieren en handtekeningen? Dat kan nu allemaal in één systeem.
Informatie wordt veilig en centraal opgeslagen. Ook fijn: geen hoge opstartkosten, eenvoudig beheer en de software wordt continu doorontwikkeld.
Ontdek de mogelijkheden van AFAS
Met de AFAS Pocket app regelen je medewerkers de belangrijkste HR-zaken gewoon via hun telefoon.
De AFAS Pocket-app is volledig geïntegreerd met de software van AFAS. Doordat collega’s zelf hun HR-zaken regelen, zijn mutaties sneller verwerkt en profiteert de HR-afdeling van een goede vastlegging.
Security is van het grootste belang. Vooral voor een zorginstelling: je werkt met gevoelige patiëntinformatie. Bij het ontwikkelen van onze software staat veiligheid altijd voorop. En na de implementatie testen en updaten we de software continu. We bewaren alle data veilig in Nederland, zodat de Nederlandse wetgeving geldt. Zo doen we er alles aan om jouw gevoelige gegevens veilig te houden.
Of bel ons direct op: 033 - 43 43 883