Het AFAS CRM systeem vormt het fundament voor bijna al je bedrijfsprocessen. Leg alle informatie over relaties eenmalig vast om zoveel mogelijk te digitaliseren en automatiseren. Groeit je scale-up? Dan pak je er makkelijk nieuwe functionaliteiten bij. Net zo lang tot je onze complete, geïntegreerde ERP software hebt geactiveerd.
|
|
CRM software is bedoeld om relaties te beheren. Klanten, prospects, medewerkers, leveranciers en sollicitanten leg je vast in het CRM. Als scale-up heb je daar natuurlijk niet genoeg aan. Want verder groeien is je doel. Dus zoek je een oplossing waarmee je nog jaren vooruit kunt.
Om je klanten zo goed mogelijk te helpen, wil je weten wat er op dit moment bij hen speelt. Daarvoor moet je hun gegevens op één centrale plek bewaren en bijhouden. Dan kan iedereen snel schakelen en reageren. Dat is het uitgangspunt van ons CRM systeem.
Met onze CRM software hoef je bedrijfsgegevens van nieuwe relaties niet meer handmatig op te zoeken. Deze data kun je automatisch ophalen door de koppeling met de Kamer van Koophandel. Dat scheelt weer kostbare tijd.
Onze CRM software is enorm veelzijdig. Daarom: een greep uit de integraties met andere bedrijfsprocessen.
Lekker overzichtelijk: alle relevante correspondentie staat per relatie bij elkaar. Of ze nu automatisch zijn gegenereerd of handmatig toegevoegd. Met onze software werk je vanuit één database. Zo hebben alle afdelingen in je bedrijf inzicht in de activiteiten rondom je relaties.
De forecast is ideaal voor het vastleggen van informatie rondom potentiële klanten. Leg vast hoe vergevorderd een verkooptraject is, wat de verwachte orderwaarde is en hoe het zit met concurrentie. Zo heb je actueel inzicht in de toekomstige verkopen en kun je sturen op targets. Doe je nog niets met forecasting? Geen punt. De functionaliteit staat voor je klaar. Je kunt er gebruik van maken zodra je het nodig hebt.
Ook de financiële administratie profiteert van de eenmalige vastlegging, want de juiste gegevens zijn altijd beschikbaar. Geeft een klant een verhuizing door bij de klantenservice? Dan wijzigt de klantenservice de adresgegevens in het systeem. Doordat iedereen in hetzelfde systeem werkt, ziet de financiële afdeling ook direct de nieuwe gegevens. Andersom krijgen geautoriseerde medewerkers via hetzelfde dossier bijvoorbeeld inzicht in het betaalgedrag van die klant.
Misschien heb je nog geen eigen financiële administratie, en werk je met een externe accountant. Die kun je toegang geven tot relevante delen van je systeem. Tegen de tijd dat je toe bent aan een eigen afdeling, kun je alles makkelijk aanpassen.
Het leven van je HR afdeling wordt een stuk eenvoudiger. Een werkgever is een organisatie, een medewerker is een persoon, dus leg je dit vast in CRM. Zo staan gegevens nooit dubbel in een afzonderlijk HR systeem. Ook zijn ze altijd actueel, omdat medewerkers hun eigen gegevens kunnen bijhouden. En wordt een sollicitant aangenomen? Dan start je het proces van indiensttreding met alle gegevens die je al hebt. Dat scheelt de HR afdeling veel invoerwerk en vermindert de kans op fouten.
Heb je nog geen HR afdeling? Wacht maar. Als je nog een stukje doorgroeit, komt dat moment vanzelf. Hoe handig is het dan, dat je al je medewerkers al in het systeem hebt staan? Je fonkelnieuwe HR manager maakt een vliegende start. Die activeert gewoon het HRM pakket en heeft alles al bij de hand.
Het CRM systeem is de basis van onze ERP software. Die gaat je bedrijfsprocessen over de hele breedte digitaliseren en automatiseren. Ons ERP systeem wordt volledig afgestemd op jouw scale-up. Je kunt de processen namelijk inrichten zoals je wilt. Met ons CRM systeem is je relatiebeheer 100% geïntegreerd in de ERP software. Dat wil zeggen dat alle bedrijfsprocessen aan elkaar gekoppeld zijn. Ze werken naadloos met elkaar samen. Door alles eenmalig vast te leggen in ons CRM systeem, krijgen jij en je medewerkers de rust om vol te focussen op verdere groei. Met de toekomstbestendige AFAS CRM software kun je klein beginnen en zoveel uitbreiden als je wilt.
Met de AFAS Pocket app heb je altijd en overal toegang tot je CRM.
Ontdek alle voordelen van AFAS
Hoe houd je klantdata altijd up-to-date? Door alles op één plek vast te leggen. Daarvoor gebruik je het CRM systeem. Met onze API maak je eenvoudig koppelingen met je favoriete tools en branche-specifieke software.
"Ik heb direct gezegd: ik wil dat er een stevige basis staat om een bedrijf met vijftig man te kunnen draaien. Dus gaan we er in full swing voor zorgen dat we straks goede bedrijfssoftware hebben staan als we daadwerkelijk hard gaan groeien."
Hoe snel je organisatie ook groeit, met ons CRM systeem kun je moeiteloos voldoen aan de nieuwste privacywetgeving. Je kunt ons op onze blauwe ogen vertrouwen. Toch meer zekerheid? Bekijk gerust onze certificeringen. Het Data Pro-certificaat toont bijvoorbeeld aan dat je met onze software kunt voldoen aan de AVG-wetgeving.
Alle data wordt in Nederland gehost onder de Nederlandse wetgeving. Ook niet onbelangrijk is de dagelijkse back-up die we garanderen.
Cursusmanagement maakt standaard deel uit van ons CRM-systeem voor scale-ups. Organiseer je een cursus, seminar of evenement? Met onze software verwerk je inschrijvingen van relaties snel en geïntegreerd. En na afloop genereer je automatisch de bijbehorende factuur.
Ook interne trainingen maak je aan met CRM. Je kunt precies bijhouden welke medewerkers aanwezig zijn geweest.
Met AFAS software bouw je eenvoudig zelf een bestelportal, cursusportal, klantportal of sollicitantenportal. Relaties kunnen zelf hun gegevens inzien en aanpassen. Dat maakt niet alleen je dienstverlening transparanter, maar bespaart je ook een hoop administratief werk.
Omdat zowel jouw groeiende organisatie als de klant inzicht heeft in openstaande facturen, abonnementen en bestellingen, kun je via je eigen portal samenwerken aan projecten.
"Onze afdeling Congressen & Evenementen wilde met name meer grip krijgen op CRM en een veel beter beeld ontwikkelen over wie onze klanten zijn, hoe ze met ons in contact komen en waarom ze voor ons kiezen, of juist niet."
In onze CRM software zijn handige dashboards geïntegreerd. Ze geven je inzicht en overzicht. Welke orders kun je binnenkort verwachten? Hoeveel evenementen vinden er plaats en hoeveel bezoekers zijn daarbij? Als je eenmaal met onze dashboards hebt gewerkt, wil je nooit meer anders. Business Intelligence is een standaardonderdeel van onze software en direct klaar voor gebruik. Je hebt dus geen extra kosten!
Wij helpen je jouw bedrijfsprocessen te automatiseren.
Of bel ons nu op 033 - 43 43 883