Van eerste contact tot einde contract, altijd vanuit onze pay-off Inspireert Beter Ondernemen.
Wat voegen wij toe aan de buyer- & customer journey? En op welk moment? Alles wat we bij AFAS doen houden we tegen onze pay-off Inspireert Beter Ondernemen aan. Wij willen bedrijven laten zien dat het anders kan en onnodig werk automatiseren. Als marketingafdeling hebben we de ambitie om van eerste contact tot einde contract waarde te kunnen toevoegen rondom alles wat AFAS doet.
Cecile Karssen
Marketing medewerker
Jacco Faaij
Marketingmanager
Simoun Siewe
Marketing medewerker
Lisa Huijgen
Marketeer
Rik ten Wolde
Sr. Marketingmanager
Charlotte de Lange
Marketingmanager
Madeleen van de Pol
Marketingmanager
Martijn Delahaye
Directeur Marketing
Madelon van der Sanden
Marketeer
Yasmine van Dusschoten
Marketingmanager
Jasper Boot
Marketeer
Bart Welzen
Marketeer
Stan van den Heuvel
Marketeer
Om invulling te geven aan wat wij bij marketing dagelijks doen, hebben we de AFAS Marketing Journey in kaart gebracht. Van naamsbekendheid creëren tot klanten daadwerkelijk naar een hoger niveau helpen. Vanuit marketing proberen we van eerste contact tot einde contract waarde toe te voegen en WOW-momenten te creëren.
Software kan het imago hebben wat saai en zakelijk te zijn. Juist het menselijke aspect is belangrijk. Onze sponsorschappen bieden de mogelijkheid om, naast naamsbekendheid, een stuk emotie toe te voegen aan onze klantrelatie. We kunnen individuen een unieke, onvergetelijke ervaring bieden bij AFAS Live, AZ, het AFAS Circustheater en met ons eigen AFAS Theater Leusden.
Alleen goede software bieden is tegenwoordig niet meer genoeg, je moet kunnen laten zien dat je een partij bent waar iemand zaken mee wil doen. Dit past ook precies bij 'Inspireert Beter Ondernemen'. Dit doen we door binnen elke fase van het aankoopproces interessante en relevante content te kunnen bieden. Zowel op de dagelijkse uitdagingen als de oplossing voor het probleem.
Niet alleen de hoeveelheid nieuwe leads is belangrijk, maar de kwaliteit van die leads is misschien nog wel belangrijker. Daarom gebruiken we BANT-model (Budget, Autority, Need & Timing) om te beoordelen of de door marketing aangeleverde leads geschikt zijn voor een afspraak, om er zo voor te zorgen dat onze sales alleen op pad gaat voor de juiste prospects. Ter ondersteuning faciliteert marketing onze sales ook met klantverhalen, referenties, inhoudelijke sessies en relevante content.
Van het moment dat een nieuwe klant de order tekent tot het moment dat het contract opgezegd wordt, verdient de klant de juiste aandacht. Ook vanuit een marketingperspectief kun je hier een hoop aan toevoegen. Je wil de juiste informatie die past op de fase van het klant-zijn aanbieden. Jouw klanten zijn jouw ambassadeurs van het product en de bron van inkomsten. Het maken van blije klanten moet daarom het ultieme doel zijn.
Heb je na het lezen van deze pagina of het bezoeken van een marketinginspiratiesessie toch nog een vraag? Dat kan! Iedereen krijgt antwoord, soms via e-mail, telefoon of persoonlijk.