Speciaal voor jouw handelsbedrijf

Automatiseer je administratie met de handelssoftware van AFAS

 

Van bestelling tot levering, je automatiseert al je handelsprocessen met de software van AFAS. Zo houd je meer tijd over voor écht belangrijke zaken!

  •  Meer orders, minder werk 
  •  Optimaal klanten bedienen
  •  Met één klik inzicht in hoe je ervoor staat

 

 

 1.518 bedrijven werken met de handelssoftware van AFAS

Speciaal voor jouw handelsbedrijf

Automatiseer je administratie met de handelssoftware van AFAS

 

Van bestelling tot levering, je automatiseert al je handelsprocessen met de software van AFAS. Zo houd je meer tijd over voor écht belangrijke zaken!

  •  Meer orders, minder werk 
  •  Optimaal klanten bedienen
  •  Met één klik inzicht in hoe je ervoor staat

 1.518 bedrijven werken met de handelssoftware van AFAS

 

 

 

 

Compleet softwaresysteem

Stroomlijn jouw hele administratie

 

Vaak zijn marges flinterdun. Klanten willen steeds snellere en betere service. Daarom is een efficiënte bedrijfsvoering cruciaal. Staat je voorraad op verschillende locaties? Heb je honderden leveranciers? Geen probleem: met de handelssoftware van AFAS staat alle informatie op één centrale plek.

Met AFAS Software werk je eenvoudiger en efficiënter dan ooit:

  •  Ondersteuning van artikelen, werksoorten, kosten, samenstellingen en serie- en partijartikelen
  •  Meerdere magazijnen beheren
  •  Compleet ordermanagementproces
  •  Inzicht in de omloopsnelheid van voorraad
  •  Boekhouding in hetzelfde pakket

En dat natuurlijk allemaal vanuit de cloud!

Wil jij ook slimmer werken?

Of maak een afspraak wanneer het jou uitkomt.

 1.402 bedrijven werken met de handelssoftware van AFAS

Jouw bedrijf beter laten
ondernemen, dat is onze missie

Start met het automatiseren van je bedrijfsprocessen

 

Of maak een afspraak wanneer het jou uitkomt. 

 

 

Een bewezen ERP-oplossing

CRM  Financieel  HRM  Ordermanagement  Payroll  Projecten  Workflows

 

1518 handelsorganisaties werken al met AFAS

Waaronder deze 5 organisaties. En daar zijn we trots op!

Goed voorraadbeheer? Blije klanten!

Met de juiste hoeveelheid voorraad en duidelijk magazijnbeheer zorg je voor tevreden klanten. Je hoeft nooit meer ‘nee’ te verkopen. De voorraad is altijd actueel en je hebt nooit meer te weinig of juist te veel voorraad.

Iedere afdeling heeft hier voordeel van. Bijvoorbeeld Finance en Logistiek. Weten deze afdelingen in jouw organisatie al goed samen te werken? Of maken de huidige systemen dit juist moeilijk?

Krijg inzicht in:

  •  Het juiste bestelmoment én bestelhoeveelheid
  •  De benodigde minimumvoorraad
  •  Uitgaande goederen en levertijden
  •  Inkoopprijzen

Lees hoe onze handelssoftware meerdere afdeling ondersteunt in de brochure

Financieel? De boekhouding is geïntegreerd 

De financiële afdeling werkt met hetzelfde softwarepakket, doordat je je hele boekhouding gewoon met de software van AFAS uitvoert. Je voorkomt te hoge voorraden, doordat inkoop en verkoop werken met concrete gegevens. Hiermee verlaag je ook het risico op incourante voorraden. Ook de nodige minimale voorraden worden in kaart gebracht in het voorraad systeem.

De voordelen van de geïntegreerde boekhouding

  •  Werken met actuele informatie
  •  Geen te hoge of te lage voorraden meer
  •  Financiële administratie eenvoudig actueel
  •  Altijd inzicht in je bedrijfsresultaat

Alles over de boekhouding vind je in de brochure

“AFAS het primaire platform, het hart van ons IT-landschap.

 

Leg het vast in CRM. Aandacht voor de klant!

Je verkoopproces is het belangrijkste onderdeel van je bedrijf. Door een goede verkoopstructuur en de integratie van het verkoopproces met je bedrijfsprocessen behaal je het grootste rendement. Zo leg je van bestelling tot levering alle contactmomenten eenvoudig vast in CRM. En meestal nog geautomatiseerd ook!

De voordelen van AFAS CRM

  •  Creëer een compleet beeld van je klanten & relaties
  •  Bouw je eigen (klant)portaal
  •  Eenmalige vastlegging voor de hele organisatie
  •  Integratie met Kamer van Koophandel (KvK)
  •  Inzicht in de toekomst met forecasting

Meer weten? Lees alles over CRM in de brochure

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

14.000 organisaties vertrouwen op AFAS

Weet jij hoe jouw bedrijf er vandaag voor staat?

Inzicht met dashboards

Met de BI-dashboards toon je alle belangrijke data uit de handelssoftware van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, kun je beter sturen op het resultaat. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Het feit dat ze realtime-inzicht bieden is cruciaal voor ordermanagement, waar de situatie ieder moment weer anders is.

Business Intelligence wordt standaard en klaar voor gebruik meegeleverd in de software.

Voorbeelden van standaard beschikbare dashboards:

  •  Actuele voorraad
  •  Crediteuren
  •  Debiteuren
  •  Inkoop
  •  Jaarrekening
  •  Verkoop
  •  Verkoopomzet
  •  Voorraad
  •  Winst en verlies

"Nu zijn we voortdurend op de hoogte van onze omzet, sales, voorraden noem maar op. Terwijl we in de oude situatie niet verder keken dan van week tot week en we op centraal niveau eigenlijk alleen ons banksaldo hadden om op te sturen."

 

Koppel je favoriete software aan AFAS

Met AFAS als bron voor al je data


Naast de standaard integratie met onder meer de projectadministratie en boekhouding, kun je de software ook koppelen met bijvoorbeeld webshops, scanoplossingen, MRP-systemen en productconfiguratie.

Vind de juiste AFAS Partner op Partner.AFAS.nl.

Veilig in de cloud

Wij ontzorgen je zodat jij tijd hebt om te ondernemen

 

Hoge opstartkosten? Welnee. Ingewikkelde updates? Innovaties in de software worden automatisch voor je toegevoegd. En kost dat dan geld? Nee, natuurlijk niet.

Bij ons betaal je een vast bedrag per maand. En je data staat veilig opgeslagen in Nederland, onder de Nederlandse wetgeving. Je hoeft dus niet bang te zijn voor onaangename verrassingen. Wij doen precies wat we beloven: jouw werk makkelijker maken door administratieve taken te automatiseren. Zo simpel is het.

Ons softwarepakket wordt doorlopend verder ontwikkeld met de feedback van meer dan 14.000 klanten. En deze feedback hebben we vastgelegd in de zogeheten template. Daarin zijn honderden bedrijfsprocessen vast voor je ingericht. Alleen je data hoeft er nog maar in. En de rest? Die richten we samen in.

Meer weten over de template? Bekijk de brochure!

Handelsbedrijf met maximaal 20 medewerkers?

Krijg grip op je voorraadbeheer, orders en inkoopfacturen met AFAS

 
  • Standaard software, afgestemd op jouw praktijk
  • Binnen 2 maanden live met de software
  • Vast bedrag per maand, zonder opstartkosten

Bij Technotape maken ze er een sport van om werkzaamheden te automatiseren.

“Als wij hier mensen over de vloer hebben gehad voor een referentiebezoek, dan lopen ze na afloop likkebaardend de deur uit.”

AFAS is een Nederlands familiebedrijf

En daar zijn we trots op

 

We werken alleen maar met éigen medewerkers. Van de supportafdeling tot developers, van de facilitaire dienst tot HR. Dat betekent ook dat je ons altijd persoonlijk kunt bereiken. Collega's die elkaar kennen en er alles aan doen om het maximale voor de klant te bereiken. Geen anonieme helpdesk in een ander land dus, maar gewoon in Leusden. Wel zo fijn!

Wil jij ook slimmer werken?

 

Liever eerst even bellen? Dat kan ook. Bel ons op: 033 - 43 43 883