Van bestelling tot levering, je automatiseert al je handelsprocessen met de software van AFAS. Zo houd je meer tijd over voor écht belangrijke zaken!
|
|
1.518 bedrijven werken met de handelssoftware van AFAS
Van bestelling tot levering, je automatiseert al je handelsprocessen met de software van AFAS. Zo houd je meer tijd over voor écht belangrijke zaken!
1.518 bedrijven werken met de handelssoftware van AFAS
|
|
Vaak zijn marges flinterdun. Klanten willen steeds snellere en betere service. Daarom is een efficiënte bedrijfsvoering cruciaal. Staat je voorraad op verschillende locaties? Heb je honderden leveranciers? Geen probleem: met de handelssoftware van AFAS staat alle informatie op één centrale plek.
En dat natuurlijk allemaal vanuit de cloud!
Of maak een afspraak wanneer het jou uitkomt.
1.402 bedrijven werken met de handelssoftware van AFAS
Met de juiste hoeveelheid voorraad en duidelijk magazijnbeheer zorg je voor tevreden klanten. Je hoeft nooit meer ‘nee’ te verkopen. De voorraad is altijd actueel en je hebt nooit meer te weinig of juist te veel voorraad.
Iedere afdeling heeft hier voordeel van. Bijvoorbeeld Finance en Logistiek. Weten deze afdelingen in jouw organisatie al goed samen te werken? Of maken de huidige systemen dit juist moeilijk?
Lees hoe onze handelssoftware meerdere afdeling ondersteunt in de brochure
De financiële afdeling werkt met hetzelfde softwarepakket, doordat je je hele boekhouding gewoon met de software van AFAS uitvoert. Je voorkomt te hoge voorraden, doordat inkoop en verkoop werken met concrete gegevens. Hiermee verlaag je ook het risico op incourante voorraden. Ook de nodige minimale voorraden worden in kaart gebracht in het voorraad systeem.
Je verkoopproces is het belangrijkste onderdeel van je bedrijf. Door een goede verkoopstructuur en de integratie van het verkoopproces met je bedrijfsprocessen behaal je het grootste rendement. Zo leg je van bestelling tot levering alle contactmomenten eenvoudig vast in CRM. En meestal nog geautomatiseerd ook!
14.000 organisaties vertrouwen op AFAS
Met de BI-dashboards toon je alle belangrijke data uit de handelssoftware van AFAS op een overzichtelijke manier. Je maakt van ruwe data begrijpelijke informatie. Door deze informatie inzichtelijk te maken, kun je beter sturen op het resultaat. Bovendien kun je inzoomen op de gegevens en filteren op de informatie die je wil zien. Het feit dat ze realtime-inzicht bieden is cruciaal voor ordermanagement, waar de situatie ieder moment weer anders is.
Business Intelligence wordt standaard en klaar voor gebruik meegeleverd in de software.
"Nu zijn we voortdurend op de hoogte van onze omzet, sales, voorraden noem maar op. Terwijl we in de oude situatie niet verder keken dan van week tot week en we op centraal niveau eigenlijk alleen ons banksaldo hadden om op te sturen."
Naast de standaard integratie met onder meer de projectadministratie en boekhouding, kun je de software ook koppelen met bijvoorbeeld webshops, scanoplossingen, MRP-systemen en productconfiguratie.
Hoge opstartkosten? Welnee. Ingewikkelde updates? Innovaties in de software worden automatisch voor je toegevoegd. En kost dat dan geld? Nee, natuurlijk niet.
Bij ons betaal je een vast bedrag per maand. En je data staat veilig opgeslagen in Nederland, onder de Nederlandse wetgeving. Je hoeft dus niet bang te zijn voor onaangename verrassingen. Wij doen precies wat we beloven: jouw werk makkelijker maken door administratieve taken te automatiseren. Zo simpel is het.
Ons softwarepakket wordt doorlopend verder ontwikkeld met de feedback van meer dan 14.000 klanten. En deze feedback hebben we vastgelegd in de zogeheten template. Daarin zijn honderden bedrijfsprocessen vast voor je ingericht. Alleen je data hoeft er nog maar in. En de rest? Die richten we samen in.
"Omdat we werken met gecontroleerde processen is er minder verspilling. Daardoor werken we niet alleen efficiënter, maar ook effectiever."
We werken alleen maar met éigen medewerkers. Van de supportafdeling tot developers, van de facilitaire dienst tot HR. Dat betekent ook dat je ons altijd persoonlijk kunt bereiken. Collega's die elkaar kennen en er alles aan doen om het maximale voor de klant te bereiken. Geen anonieme helpdesk in een ander land dus, maar gewoon in Leusden. Wel zo fijn!