Software is mooi, maar met menselijk contact nog veel waardevoller. Onze collega's staan dagelijks voor je klaar om je te helpen het maximale uit onze software te halen.
Consultancy | Support| Opleidingen | Succesmanagement | Sales | Servicemanagement
Om het maximale uit de software te halen, is het van belang om deze vanaf het begin optimaal in te richten. Samen met de AFAS-template, jouw inzet en de hulp van een consultant krijgt jouw implementatie een vliegende start.
Om klanten van AFAS ook ná de aanschaf van de software verder te blijven helpen zijn er de Succesmanagers. Dit is een gedreven team met vele jaren klantervaring. Ze helpen jou om het maximale uit de software te blijven halen en de effectiviteit van organisaties te vergroten. Geheel kosteloos!
Bedrijfssoftware kiezen doe je niet dagelijks. Tenminste, dat geldt voor de meeste organisaties. Daarom is het van belang om een goede keuze te maken voor jouw organisatie. Om je daarbij te helpen komt een salesmanager van AFAS graag met je in contact.
Loop je tegen een probleem aan tijdens het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden? Dan helpt AFAS Support je dit probleem op te lossen. 70 collega's verdeeld over gespecialiseerde teams staan klaar om jou te helpen.
Om klanten te leren om optimaal met AFAS te werken, verzorgen we diverse opleidingen. We zien dat organisaties beter werken als er meer kennis in huis is. Die kennis kun je op doen middels opleidingen met onze docenten uit de praktijk. Ruim 14.000 cursisten per jaar gingen je voor!
De servicemanager helpt je met een inrichtingsvraagstuk waar je graag hulp bij wilt, maar een hele dag consultancy niet bij nodig is. Wij nemen de inrichting compleet over, of doen deze samen met jou. Zo is de servicemanager jouw flexibele consultant op afstand.
Naast persoonlijk contact met medewerkers van AFAS, zijn er ook diverse online hulpbronnen om je te helpen. Zo vind je in het Help Center bijvoorbeeld hulpartikelen, video's, veelgestelde vragen en nog veel meer.