First Class Dienstverlening helpt jouw organisatie het maximale uit de software te halen. Bij First Class staat zowel operationele als strategische ondersteuning centraal. Door persoonlijke afspraken, kennis van jouw organisatie en als sparringpartner zorgen we voor een succesvolle samenwerking. Zo kunnen we je écht verder helpen.
Bij First Class Support zorgen wij voor een exclusieve Supportervaring. Aan de hand van afspraakmomenten met een vaste First Class Support verantwoordelijke, gaan we met jou in gesprek over operationele zaken die spelen binnen de organisatie bij het gebruik van de software. De vragen die spelen, de zaken die beter kunnen, welke plannen er nog liggen om te optimaliseren: alles kan aan bod komen.
Elke First Class Supporter heeft een selecte groep klanten gefocust op branche, waardoor zij goed weten wat jij als organisatie en klant van AFAS nodig hebt. Wij maken je wegwijs binnen AFAS en zorgen dat je verder kan.
Onze experts investeren veel tijd om jouw organisatie en processen te leren kennen.
First Class Support staat voor jou klaar op het moment dat je ons nodig hebt. Ook op de kritische momenten buiten werktijd.
We leren de organisatie goed kennen en onderzoeken hoe de omgeving is ingericht, zodat wij de best mogelijke ondersteuning kunnen leveren en jij er als klant zo optimaal mogelijk gebruik van maakt.
We werken met vaste afspraakmomenten, zodat er altijd ruimte is om alle lopende zaken met elkaar te bespreken op een effectieve manier.
Toen AFAS in de zomer met Profit 1 een nieuwe update van het ERP-systeem introduceerde, kreeg Kolibrie te maken met enkele performance issues. “Ik moet zeggen: AFAS heeft die problemen heel netjes opgelost”, reageert Joris Schuurkes, DevOps Engineer bij Kolibrie.
First Class Servicemanagement biedt gerichte ondersteuning rondom de grote update (zomerupdate). Zo ben je verzekerd van een overgang zonder verrassingen. Na de update helpen we je met het inrichten van nieuwe functionaliteit. Zo haal je alles uit de nieuwe versie en de software!
AFAS Accept is standaard onderdeel van je abonnement. Hiermee test je vroegtijdig een nieuwe versie. Wij begeleiden je hierbij. In gezamenlijke testsessies doorloop je je bestaande processen. Zo ben je verzekerd van een overgang zonder verrassingen. Deze sessies vinden plaats in mei/juni.
Na elke grote update biedt Servicemanagement 3 concrete optimalisatiekansen. Dit helpt je direct aan de slag te gaan met nieuwe functionaliteit. Samen met andere klanten deel je waardevolle inzichten en ideeën. Dit zorgt ervoor dat je alles uit de nieuwe versie én daarmee de software haalt. Deze sessie vinden plaats rond september.
In de periode rondom de grote update (zomerupdate) ga je gericht met Servicemanagement aan de slag.
Bij elke grote update test je samen met Servicemanagement én andere First Class klanten je bestaande processen op AFAS Accept. Hierdoor zie je direct hoe jouw inrichting reageert op de nieuwe versie. Calamiteiten worden op tijd opgelost en vragen direct beantwoord. Resultaat? Een overgang zonder verrassingen.
Na elke update helpt Servicemanagement je optimaal gebruik te maken van nieuwe functionaliteit aan de hand van drie concrete optimalisatiekansen. Dit zorgt ervoor dat je alles uit de nieuwe versie én daarmee de software haalt. Benieuwd hoe zo'n pakket er uit ziet? Neem een kijkje.
De KNVB wil de kwaliteit van de interne dienstverlening van Tech naar Business verbeteren. En dus heeft ze begin 2024 gekozen om gebruik te maken van de First Class-dienstverlening van AFAS
Jasper Beekwilder - Head of Technology
First Class Succesmanagement is jouw strategisch aanspreekpunt en sparringpartner voor directieleden en bestuurders van jouw organisatie.
Door de jarenlange ervaring bij onze klanten zijn onze Succesmanagers in staat om snel te schakelen. Daarnaast zijn de Succesmanagers goed geïnformeerd over de situatie bij onze klanten en hebben ze een breed klantennetwerk dat enthousiast ervaringen uitwisselt om samen verder te ontwikkelen!
First Class Succesmanagement begeleidt jou als klant op een persoonlijke manier bij de uitdagingen waar jullie als organisatie mee te maken krijgen. Daarnaast gaan we graag samen de uitdaging aan om de software die je in huis hebt maximaal te laten renderen ten einde jouw doelstellingen te behalen! Dit doen we met mooie thematafels, inspirerende evenementen, maar ook zeker door geregeld één op één contact. Hierbij gaan we aan de slag met branche specifieke maar zeker ook branche overstijgende thema's.
Strategieën ontwikkelen voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid.
Verkennen van toepassingsmogelijkheden van kunstmatige intelligentie om operationele efficiëntie te verhogen en innovatie te bevorderen.
Identificeren van mogelijkheden om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en te optimaliseren door middel van automatisering waarbij we verder kijken dan alleen de AFAS Software.
Aanpakken van specifieke uitdagingen en kansen in jullie branche.