Automatiseer de secundaire processen in de afvalverwerking

Automatiseer alle administratieve processen in jouw organisatie! De operationele processen leg je vast in de software van onze gecertificeerde partners voor de afvalbranche.

 

 

 

 

Optimalisatie van de werkprocessen


Al je secundaire processen leg je vast in een geïntegreerde oplossing. Denk hierbij aan je financiële administratie, maar ook aan de salarisverwerking en alle HR-processen. Al je relaties sla je op in het geïntegreerde CRM-systeem.

De operationele processen leg je vast in de software van onze gecertificeerde partners. Dankzij de standaardkoppeling die wij aanbieden profiteert jouw organisatie van een naadloos geïntegreerde softwareoplossing.

Weten wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?

 

 

Debiteurenbeheer


De facturen (inclusief PDF) komen over vanuit de software van partners en worden automatisch aangemaakt in onze software. Vanuit daar voer je vervolgens strak debiteurenbeheer. Zo heb je inzicht in de ouderdom van facturen en maak je digitale aanmaningen. Daarnaast kan je belacties starten en betaalafspraken met klanten vastleggen.

Altijd & overal inzicht


Met de interactieve dashboards heb je altijd inzicht en maximale controle over jouw processen. Dit geldt niet alleen voor je orderprocessen maar voor de hele organisatie. Er zijn standaard ruim 200 dashboards uitgeleverd. Hiermee heb je de mogelijkheid om cruciale gegevens snel te herleiden tot praktische en nuttige informatie. Zo manage jij de uitkomst, in plaats van achteraf bij te sturen.

Verschillende BV's


Heb je verschillende BV's? Dan wil je dit apart vastleggen, maar wel makkelijk kunnen samenvoegen. Daarom heb je meerdere administraties in één omgeving. Zo richt je alle processen eenmalig in voor alle administraties. Rekening-courant boekingen worden zo snel en eenvoudig en heb je de mogelijkheid om de administraties met één druk op de knop te consolideren.

Sollicitant self service


Potentiële medewerkers gaan via jouw eigen portalsite solliciteren. Hierin kunnen zij alle informatie en communicatie vinden rondom hun eigen sollicitatie. Aan de achterkant is het hele werving- en selectieproces geautomatiseerd. Alles wordt gestuurd door middel van workflows waardoor de HR-afdeling veel minder belast wordt met administratieve werkzaamheden rondom het sollicitatieproces.

Jouw voordelen op een rij

  • Personeels- en salarisadministratie
  • Optimaal relatiebeheer met CRM
  • Financiële administratie
  • Projectadministratie
  • Sollicitant Self Service
  • Wet- en regelgeving in de software
  • Intranet en websitemodules (InSite & OutSite)
  • Interactieve dashboards
  • Digitale dossiervorming
  • Outlook e-mail koppeling

Ontdek de mogelijkheden van AFAS

Baetsen verlegt de focus naar sturen op rendement

De ingebruikname van een ERP-oplossing is voor veel organisaties het sluitstuk van het automatiseringsproces. Bij de Baetsen-Groep (logistiek en recycling) bleek het juist de start van een reeks ingrijpende verbeterinitiatieven. De inzet van business intelligence vergroot het inzicht in de bedrijfsvoering aanzienlijk. “We hebben nu per klant helder in beeld waar we de beste rendementen draaien en waar de pijnpunten zitten.”

 

Koppel je favoriete software aan AFAS

Met AFAS als bron voor al je data

 

Om de automatisering van je processen nog verder te optimaliseren kan je de voor jou belangrijke softwaresystemen koppelen met AFAS. Denk daarbij aan je systeem voor de operationele processen. 

Vind de juiste AFAS Partner op Partner.AFAS.nl

Weet jij hoe jouw organisatie er vandaag voor staat?

Inzicht met dashboards

Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze online software. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Allemaal standaard in de software van AFAS.

Wil jij ook slimmer werken?

Wij helpen je jouw bedrijfsprocessen te automatiseren.

 

Of bel ons op 033 - 43 43 883